Turistička ponuda

Museum Olei Histriae u Puli posjetilo više od 5000 gostiju iza 50 zemalja svijeta

Agrovijesti
Museum Olei Histriae u Puli Fotografija: Duško Marušić/PIXSELL
Lorena Boljunčić koja je idejna začetnica ovog muzeja u manje od godinu dana ostvarila je svoju želju i cilj te pokrenula muzej iz nule uloživši tada u projekt dva milijuna kuna. Kako kaže, da istarski maslinari nisu toliko uspješni te priznati i nagrađivani u svijetu, projekta ne bi ni bilo.

Kuća istarskog maslinovog ulja, odnosno Museum Olei Histriae u Puli, projekt poduzetnice Lorene Boljunčić prvi je muzej posvećen maslinarstvu i maslinovom ulju u Hrvatskoj. Ulaganja nakon otvorenja u svibnju 2017. godine nisu prestala, stoga je Lorena nakon prve turističke sezone u kojoj je muzej posjetilo više od 5000 gostiju iza 50 zemalja svijeta odlučila nabaviti nove eksponate i proširiti prodajni prostor. Sada osim ulja istarskih maslinara možete kupiti i ostale lokalno proizvedene proizvode – od tartufa, vina, rukotvorina od maslinovog drveta do prirodne kozmetike i craft piva.

Uloženo dva milijuna kuna

Na prostoru od gotovo 500 kvadratnih metara bivšem Austro-Ugarskom zdanju udahnut je novi život, a uz muzejski prostor Kuća istarskog maslinovog ulja ima i degustacijski i prodajni dio koji je ove sezone proširen. Lorena Boljunčić koja je idejna začetnica ovog muzeja u manje od godinu dana ostvarila je svoju želju i cilj te pokrenula muzej iz nule uloživši tada u projekt dva milijuna kuna. Kako kaže, da istarski maslinari nisu toliko uspješni te priznati i nagrađivani u svijetu, projekta ne bi ni bilo.

˝Na jednom mjestu u gradu predstavljeno je sve što naši poljoprivrednici u istarskim selima rade. Proširili smo ponudu i police u prodajnom prostoru, sada nudimo proizvode od čak sto istarskih proizvođača. U prostoru imamo dvije nove replike mlina i tijesak za preradu maslina i nove etnografske detalje poput vage i kamenice˝, pohvalila se Boljunčić.

Ističe kako je ova turistička sezona bila bolja i od prošle, a dolaze joj turisti doslovno sa svih kontinenata. Ipak, najviše ih je s njemačkog govornog područja, a slijedi SAD. ˝Ove godine je bilo puno i Francuza, a imali smo goste i iz Singapura i Hong Konga. Ušli smo u nekoliko turističkih vodiča čime smo dobili još gostiju, a i odlične ocjene na Trip advisoru su svakako zaslužne za brojne posjete˝, kaže Boljunčić i napominje kako je najčešće riječ o individualnim, a ne grupnim posjetima muzeju.

Audio sustav na 12 jezika

U muzeju se koristi audio sustav na 12 svjetskih jezika, a su degustacije vođene na hrvatskom, engleskom, njemačkom i talijanskom jeziku. Nakon obilaska muzejskog dijela posjetitelji mogu ići i na degustacija istarskih ulja, od kojih je svako ponosni vlasnik medalja i svjetskih priznanja. Za potrebe degustacija, Kuća istarskog maslinovog ulja ostvarila je suradnju s pekarom Brionka koja za njih radi peciva bez aditiva i dodatne soli kako bi što bolje išla uz maslinova ulja koja nude na degustaciji. Boljunčić napominje kako u njihovom prodajnom djelu nude I informacije o proizvođačima potičući time turiste da obiđu I njihove maslinike i upoznaju njihovu ponudu na licu mjesta kod samih proizvođača.

˝U prosincu će naš poznati akademski kipar Josip Diminić predstaviti svoju posvetu maslini koja će postati djelom stalne postave muzeja˝, otkrila nam je za kraj Boljunčić.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Prijavi se ovdje