Izlagači na Zelenom tjednu ostvare promet od gotovo 50 milijuna eura

Na najvećem svjetskom sajmu hrane u Berlinu i 10 hrvatskih tvrtki

Agrovijesti
Zeleni tjedan Berlin Fotografija: Grüne Woche FB
Proizvođači prehrambenih proizvoda iz cijeloga svijeta kroz nacionalne štandove i proizvodna tržišta koriste sajam kao prodajno i pokusno tržište te za osobni kontakt prema kupcima i za prezentaciju svog poduzeća stručnoj i širokoj publici. Kroz izravnu prodaju posjetiteljima, izlagači za vrijeme sajma ostvare promet od gotovo 50 milijuna eura.

Deset hrvatskih tvrtki, obrta, obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava, te Turistička zajednica Osječko-baranjske županije predstavit će se na najvećem sajmu hrane na svijetu "Grune Woche 2018" koji se u Berlinu održava od 19. do 28 siječnja. Hrvatska gospodarska komora već dugi niz godina organizira nastup poljoprivredno-prehrambenih tvrtki, obrta, a zadnjih godina i OPG-ova i udruga, kao i turističkih zajednica na ovoj prestižnoj izložbi hrane i pića, a zanimljivo je da se radi o sajmu koji ima prodajni karakter pa kroz deset dana sajma naši proizvođači imaju mogućnost i prodati nešto svojih proizvoda, kaže Božica Marković, direktorica Sektora poljoprivrede, prehrambene industrije i šumarstva HGK.

Ovogodišnji „Zeleni Tjedan“ najveći je do sada, a na više od 125.000 m2 izlagačkog prostora predstavlja se 1.700 izlagača iz cijelog svijeta. Hrvatski štand se prostire na 80m2, a na sajmu će se predstaviti Belje d.d.( predstavljaju vina, kulen, suhomesnate proizvode), Cremalat (čokolade, praline), Badel 1862 d.d. ( vina i alkoholna pića), Aronia Live d.o.o. ( proizvodi od aronije, sokovi, džemovi) Riba Dražin j.d.o.o. ( inćuni, srdele), Kapronca d.o.o. (voćne rakije i likeri) Obrt Đanić (rakije i voćne rakije), TZ Osječko-baranjske županije, OPG Kalić (proizvodi od ind.konoplje), Nashe kozmetika d.o.o. (prirodna kozmetika).

Međunarodni zeleni tjedan u 2018. godini održava se po 83. put, a po svom konceptu je jedinstvena izložba prehrambene industrije, poljoprivrede i hortikulture. Ove godine na sajmu se predstavlja gotovo 1.700 izlagača iz 68 zemalja, a očekuje se i brojka od preko 400.000 posjetitelja čime se potvrđuje da je Međunarodni zeleni tjedan vodeći svjetski sajam prehrane i poljoprivrede i neizostavan termin za cjelokupni agrarni sektor.

Proizvođači prehrambenih proizvoda iz cijeloga svijeta kroz nacionalne štandove i proizvodna tržišta koriste sajam kao prodajno i pokusno tržište te za osobni kontakt prema kupcima i za prezentaciju svog poduzeća stručnoj i širokoj publici. Kroz izravnu prodaju posjetiteljima, izlagači za vrijeme sajma ostvare promet od gotovo 50 milijuna eura.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Prijavi se ovdje