Na policama dm-a bujaju domaći proizvodi: Prodaja hrvatskih brendova raste dvoznamenkasto

Agrovijesti
dm-drogeriemarkt Fotografija: Davor Višnjić/PIXSELL
Promet domaćih proizvoda rastao je gotovo 13% posto na ukupnoj razini, dok je kod nekih proizvođača taj porast veći i od 50 posto

Mnogi manji hrvatski proizvođači zdrave hrane i prirodne kozmetike te obiteljska poljoprivredna gospodarstava našla su svoje mjesto na policama većih, stranih tvrtki, piše Poslovni dnevnik. Jedna od inozemnih kompanija koja u Hrvatskoj podupire domaće proizvođače i poduzetnike je i dm na čijim se policama trenutno nalaze proizvodi gotovo 90 hrvatskih dobavljača.

Domaći proizvođači u tom su lancu drogerija zastupljeni u raznim segmentima, od kategorije zdrave hrane i prirodne kozmetike, pa do kozmetike koja obuhvaća područje njege lica, kupanja, dentalne higijene, hrane za bebe i proizvoda za kućanstvo. "U 2014. godini dm je odlučio odgovoriti na potražnju kupaca za domaćim i ekološkim proizvodima te smo raspisali natječaj "...jer najbolje dolazi iz prirode!" za hrvatske proizvođače u ekološkoj proizvodnji. Odabrali smo devet hrvatskih obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava koji proizvode prehrambene namirnice poput ulja i eko lješnjaka te prirodnu kozmetiku", pojasnili su nam iz dm-a.

U 2016. godinu dm je ušao ostvarujući suradnju s najboljim mladim hrvatskim poduzetnikom Ivanom Veselićem.

Više pročitajte na poslovni.hr.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Prijavi se ovdje