Vrijednost investicije u proširenje proizvodnje iznosi 2,3 miliona eura

Nestlé proširuje kapacitete u Srbiji: izvoz iz tvornice u Surčinu u 40 zemalja diljem svijeta

Agrovijesti
Nestle u Srbiji Fotografija: Nestle
Dodatni kapaciteti Nestlé tvornice omogućili suradnju s 45 novih dobavljača

Kompanija Nestlé Adriatic predstavila je proširenje kapaciteta tvornice u Surčinu i najavila izvoz proizvoda iz ove tvornice u 40 zemalja svijeta u kojima je Nestlé prisutan. Tvornica u Surčinu dobila je dvije nove proizvodne linije koje su proizvodnju povećale za 25%, omogućile proizvodnju 100 novih proizvoda i otvaranje više od 30 radnih mjesta, dok ukupno ulaganje kompanije Nestlé u novu opremu iznosi 2,3 milijuna eura.

"Ovo je velika stvar za Nestlé poslovanje, jer uz regionalne potrošače, služimo potrošače globalno, te su Austrija, Bugarska, Francuska, Njemačka, Švicarska, Japan, Rusija, Meksiko, Peru, Tajvan, Ujedinjeni Arapski Emirati samo neke od zemalja u koje ćemo izvoziti", istakla je Yana Mikhailova, direktorica tržišta jugoistočne Europe kompanije Nestlé.

S novih proizvodnih linija tvornice izlazit će asortiman proizvoda za konzumaciju izvan kuće (hotele, restorane, kafiće) - dehidrirani konditorski proizvodi za pripremu kolača i museva, desertni sirupi kao i napitak od kave NESCAFE Chocofreddo.

Od 2011. godine u Surčinu je proizvedeno više od 55.000 tona Nestlé proizvoda i kreirano više od 2.100 recepata. Sa najnovijom investicijom, proizvodnja u odnosu na prošlu godinu je povećana za četvrtinu, dok je ukupan broj proizvoda iz kulinarskog, konditorskog i asortimana za konzumaciju izvan kuće koji se proizvode u tvornici dosegao 270.

Početkom ove godine kompanija Nestlé obvezala se da će do 2025. godine koristiti ambalažu koja se može 100% ponovno iskoristiti ili reciklirati. Radeći s partnerima kako bi razvili bolje sustave za upravljanje ambalažnim otpadom, uključujući učinkovite postupke recikliranja i tvornica Surčin ulaže u povećanje udjela reciklirane plastike koju koristi u svojoj ambalaži.

O uspjesima kompanije Nestlé, kao i naporima i organizaciji koja je potrebna kako bi kompleksan sistem proizvodnje održavao konstantan nivo sigurnosti i kvaliteta hrane, a brendovi ostali omiljeni kod potrošača, okupljenima je govorio Aco Georgievski, izvršni direktor Nestlé Professional za Adratic regiju. Georgievski je istaknuo kako će u prvoj godini Nestlé Professional svoj postojeći asortiman od 36 proizvoda za konzumaciju van kuće proširiti na hrvatskom tržištu s NESCAFÉ Chocofreddo, Nestea instant čajem za vending aparate. Istaknuo je i kako kompanija ima ambiciozne planove za budućnost te je pohvalio dugogodišnju uspješnu suradnju s HoReCa Grupa, Roto, Živa kava, Magma, Leggiero, Vivas barovi, KFC, Burger King.

O kompaniji Nestlé globalno

Nestlé je najveća prehrambena kompanija na svijetu, koja postoji već 152 godine

Nestlé u svom globalnom asortimanu ima više od 10.000 različitih proizvoda i 2.000 brednova

Nestlé ima više 418 tvornica diljem svijeta

Nestlé zapošljava više od 328.000 ljudi

Jedna milijarda Nestlé proizvoda proda se svaki dan (ne postoji zemlja na svijetu u kojoj nema barem jedan naš proizvod)

O kompaniji Nestlé lokalno

Nestlé u Adriatic regiji ima svoja predstavništva više od 15 godina

Nestlé u Adriatic regiji ima više od 700 različitih proizvoda i više od 30 brendova

Nestlé u Adriatic regiji ima jednu tvornicu – Surčin, Srbija (konditorski, kulinarski, asortiman za konzumaciju izvan kuće)

Nestlé u Adriatic zapošljava 717 ljudi, od kojih 546 u Srbiji

Lokalnim potrošačima Nestlé nudi svjetski poznate brendove poput NESCAFÉ, NESQUIK,

THOMY, MAGGI, LION, KIT KAT, SMARTIES, AFTER EIGHT, DESSERT, Nestlé žitarice za doručak, Nestlé dečja hrana, Nestlé Professional asortiman te asortiman PURINA hrane za kućne ljubimce. Osim toga, dio asortimana u Srbiji je i lokalni brend C (Začin, juhe)

 

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Prijavi se ovdje