Coca-Cola i Ardagh

Nove Taste the Feeling aluboce

Agrovijesti
Coca-Cola Taste the Feeling alu boce Fotografija: Ardagh Group
Proizvođač ambalaže Ardagh Group sudjelovao je u važnom dijelu marketinške kampanje Coca-Cole Europa Taste the Feeling stvaranjem oblikovanih aluminijskih boca od 250 ml

Proizvođač ambalaže Ardagh Group sudjelovao je u važnom dijelu marketinške kampanje Coca-Cole Europa Taste the Feeling stvaranjem oblikovanih aluminijskih boca od 250 ml

Diljem Europe upadljivi dizajn koristio je stručni print visoke rezolucije i razlučivosti tima iz Beaurepaira u Francuskoj kako bi stvorili stotine različitih fotografija s emocionalnom vezom. Svaka bočica ima print fotografije preko cjelokupne površine za maksimalni efekt. Fotografije su povezane s temom Taste the Feeling, koja oživljava ideju da je ispijanje Coca-Cole jednostavno zadovoljstvo koje svakodnevne trenutke pretvara u posebne. Koristeći primjere kao što su klizanje s prijateljima, prvi spoj, ljubav ili poljubac, pričaju univerzalnu priču s proizvodom kako bi istakli funkcionalni i emocionalni aspekt Coca-Cola iskustva.

Taste the Feeling označava značajan preokret marketinške strategije Coca-Cole Europa, gdje se po prvi puta svi njihovi trademark brandovi ujedinjuju u jednu globalnu kreativnu kampanju. Protekli je tjedan tvrtka izgradila kampanju s novim božićnim oglasom koji ističe Coca-Colino bogato iskustvo božićno nasljeđe i njezin sinonim za blagdansko razdoblje.

Govoreći o jedinstvenom pristupu na početku godine, voditelj marketinga Coca-Cole marcos de Quinto je rekao: „Više nego ikad, prepoznali smo da ljudi žele svoju Coca-Colu na različite načine, ali koji god da žele, to je Coca-Cola brand s dobrim okusom i osvježenjem. Kroz strategiju One Brand odmaknuti ćemo se od višestrukih brand kampanja na jednu jedinstvenu ikonsku brand kampanju koja slavi proizvod i brand.“

Prodajni direktor aluminijske ambalaže Ardagh Grupe Marc Bettinger dodao je: „Ovo je jedno od najdražih iskustava od mnogih nedavnih projekata na kojima smo radili s Coca-Colom. Ovo je savršeni primjer utjecaja koji print visoke rezolucije na metalnim površinama ima na bocu, i oduševljeni smo još jednom da možemo imati ulogu u ovom važnom napretku ikonskog branda.“

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Prijavi se ovdje