Projekt Agrishort

Održana radionica „Jačanje poljoprivredno-prehrambenog sektora kroz kratke opskrbne lance“

Agrovijesti
Radionica, seminar Fotografija: Thinkstock
Predstavljene su teme važnost brendiranja poljoprivrednih proizvoda, poljoprivrednih proizvođača kao i budućih kratkih lanaca opskrbe, načini komuniciranja brenda s kupcima, utjecaj brenda na cijenu proizvoda i prodajne rezultate te oblici certifikata s posebnim osvrtom na oznake zaštite izvornosti, zaštite zemljopisnog podrijetla i zajamčenog tradicionalnog specijaliteta poljoprivrednih i prehrambenih proizvoda.

U ponedjeljak, 11. prosinca u organizaciji PORA-e Razvojne agencije Podravine i Prigorja održana je radionica pod nazivom „Jačanje poljoprivredno-prehrambenog sektora kroz kratke opskrbne lance“, kojoj je prisustvovao i zamjenik župana Ratimir Ljubić, objavljeno je na županijskim stranicama. 

Radionica je održana u okviru provedbe projekta AgriShort – „Uspostavljanje kratkih lanaca opskrbe i konkurentnog poljoprivrednog sektora u prekograničnom području kroz institucionalnu suradnju“, koji se financira u okviru Interreg V-A Programa suradnje Mađarska-Hrvatska 2014.-2020., a ukupne je vrijednosti 206.727,03 EUR-a. Vodeći partner je Regionalna razvojna agencija Međimurja REDEA, a projektni partneri su PORA, LAG Zala termal volgye iz Zalaegerszega i Razvojna agencija regije Balaton „LBDCA“ iz Siofoka.

Zamjenik Ljubić izrazio je zadovoljstvo provedbom projekta i kazao kako će donijeti mnoge koristi za sve dionike, a posebno za poljoprivredne proizvođače s područja Koprivničko-križevačke i Međimurske županije. Okupljenima se obratila i ravnateljica PORA-e Melits Birčić naglasivši kako je ova radionica jedna u nizu aktivnosti projekta kroz koji će se osnovati kratki opskrbni lanac.

U drugom dijelu radionice održana su dva predavanja. Prvo predavanje održao je prof.dr.sc. Damir Kovačić, i to na temu „Brendiranje i certificiranje poljoprivrednih proizvoda“, a predstavljene su teme važnost brendiranja poljoprivrednih proizvoda, poljoprivrednih proizvođača kao i budućih kratkih lanaca opskrbe, načini komuniciranja brenda s kupcima, utjecaj brenda na cijenu proizvoda i prodajne rezultate te oblici certifikata s posebnim osvrtom na oznake zaštite izvornosti, zaštite zemljopisnog podrijetla i zajamčenog tradicionalnog specijaliteta poljoprivrednih i prehrambenih proizvoda.

Drugo predavanje, na temu „Digitalni marketing i internetska prodaja poljoprivrednih proizvoda“ održala je Marija Šmic, stručnjakinja iz područja digitalnih komunikacija, a kroz svoje izlaganje osvrnula se na važnost vizualnog identiteta proizvoda i proizvođača, mogućnosti unaprjeđenja dosadašnjeg oglašavanja poljoprivrednih proizvođača kroz društvene mreže, kao i mogućnosti internetske prodaje kroz uspostavljanje i održavanje web stranice.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Prijavi se ovdje