20 GODINA PRIJATELJSTVA

Ožujsko pivo i nogomet se vole

Agrovijesti
Ožujsko pivo i nogomet se vole Fotografija: PR Pogledajte galeriju
Ožujsko pivo predstavilo aktivnosti u povodu nadolazećeg nogometnog prvenstva i proslavilo 20 godina prijateljstva s hrvatskim nogometom

 Nešto manje od mjesec dana dijeli nas od prvog okršaja hrvatske reprezentacije na velikom nogometnom spektaklu u Rusiji. Ožujsko pivo, ponosni sponzor hrvatskog nogometa, i ovaj put sprema mnoštvo iznenađenja za ljubitelje nogometa i piva, a predstavio ih je na druženju s medijima u Pivani. Tom prigodom održana je i konferencija za medije s izbornikom hrvatske reprezentacije Zlatkom Dalićem, povodom objave popisa igrača za pripreme za Svjetsko prvenstvo u Rusiji. 

''Ovo je poseban dan jer slavimo dvadeset godina prijateljstva s hrvatskim nogometom kao i dvadeset godina od velikog rezultata u Francuskoj, kad su nas Vatreni ostavili bez daha. Ožujsko pivo u svim trenucima bilo je uz nogometaše te smo ponosni što je upravo naša Žuja pivski brend s najčvršćom 'nogometnom' vezom. Ponosni smo što svih ovih godina imamo čast biti vatreni dvanaesti igrač reprezentacije'',istaknuo je Marko Njavro, predsjednik Uprave Zagrebačke pivovare, te je Vatrenima poželiomnogouspjeha na skorom Svjetskom nogometnom prvenstvu.

Ivan Šuvar, direktor marketinga i izvrsnosti brendova Zagrebačke pivovare,predstavio je aktivnosti koje će Žuja provoditi tijekom nadolazećeg prvenstva:''Ovogodišnjim kampanjom ponovno smo spojili ljubav prema nogometu, tradiciju Ožujskog piva, ali i inovativne tehnologije. Poznato je da su se naše kampanje proteklih godina izdvajale kreativnošću te da su 'viralno' prešle granice domaćeg tržišta, a vjerujemo dani ovoga putanećemo razočarati. Pravu poslasticu pripremili smo za nogometne znalce te smo 'obukli'Ožujsko pivo u limitirano redizajnirano ruho i na taj način istaknuli jedanaest najemotivnijih sportskih trenutaka naše reprezentacije kojih se svih ovih godinas radošću sjećamo.''

Žuja je predstavila i aktivaciju ''Što bi dao?'' kojom je omogućila navijačima reprezentacije i ljubiteljima nogometa da u obliku fotografije i teksta kažu što bi sve dali da naši nogometaši u Rusijiosvoje zlato. Najbolje izjave bit će zauvijek zabilježene u knjizi koja će biti uručena izborniku Zlatku Daliću prije odlaska u Rusiju. Prikazan je i TV spot „Naglavačke“ kojim je Ožujsko pivo svojim prepoznatljivim humorom prikazalo što se sve to u Hrvatskoj okrene naopačke kad počne Svjetsko prvenstvo

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Prijavi se ovdje