Poduzetništvo

Personaliziranom prehranom pomažemo ljudima da ostvare svoje ciljeve

Agrovijesti
Vladimir Puvača Fotografija: Poslovni dnevnik
Iako je trgovina na početku bila namijenjena samo osobama koje treniraju, ona je danas prilagođena puno široj grupi ljudi.

Prije dvije godine Vladimir Puvača bio je jedan od pobjednika na drugom izdanju projekta Poslovnog dnevnika Hrvatska pamet Hrvatskoj. Njegov FitFoods proglašen je najboljim u kategoriji Inovativna Hrvatska za što je nagrađen i novčanim iznosom od 21.000 kuna.

- Analizirajući životne trendove i navike došao sam do zaključka kako su potrebe za zdravom hranom sve veće zato što je trenutno popularno živjeti zdravo. Daljnjom analizom došao sam do zaključka kako zdrava prehrana često može biti skupa kupovinom na malo, ali i da planiranje i priprema zdrave hrane iziskuju dosta vremena. Zbog toga sam osmislio FitFoods, internet trgovinu namijenjenu osobama koje treniraju, a omogućuje im brzu kvalitetnu i stručnu uslugu. Uslugu je činilo stručno osoblje, odnosno nutricionisti koje bi na temelju analiza i podataka sastavljali prehranu, te tim kuhara koji bi pripremao jela prema njihovim receptima te bi se obroci dostavljali kupcima.

Dostava svako jutro

Ono što je ovu uslugu činilo inovativnom jest to što su svi obroci prilagođeni krajnjem korisniku i što su dostavljeni svako jutro na početku dana u torbi koja je lako prenosiva i termički zadržava svojstva hrane - rekao je Puvača o svom projektu koji je stručni žiri na kraju i nagradio. A gdje je FitFoods danas, gotovo dvije godine nakon završetka natjecanja, upitali smo idejnog začetnika projekta.

Nakon natjecanja bilo je potrebno izvršiti dodatne analize tržišta, pronaći strateške partnere, raditi na brendiranju same usluge, pronaći kvalitetan tim ljudi i krenuti u realizaciju projekta - kazao je Puvača te naglasio kako je dodatnim analizama došao do zaključka da uslugu može koristiti puno šira grupa ljudi, a ne samo osobe koje idu u teretanu i bave se raznim fizičkim aktivnostima.

U današnjem užurbanom načinu života često se ne stignemo pravilno i zdravo hraniti te nerijetko posežemo za pekarom i brzom hranom u nekoj od pauza na poslu. Širenje tržišta Ova ciljana skupina savršeno se uklapala u zamišljenu strategiju proizvoda - istaknuo je Puvača pa je došlo i do male promjene ciljane skupine. Tako se pojavila želja i potreba za drugačijim imenom brenda te je FitFoods postao

ThinkFit je brend koji pomaže ljudima da ostvare svoje ciljeve zahvaljujući personaliziranoj prehrani bilo da im je cilj mršavljenje, definicija ili izgradnja mišićne mase ili kako bi se reklo ‘nabacivanje koje kile mišića’ - naglasio je Puvača koji je veliki dio osvojenog novca potrošio na izgradnju brenda, stvaranje imena i vizualnog identiteta.


 

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Prijavi se ovdje