Industrija mesa

Perutnina Ptuj kreće u osvajanje većeg tržišnog udjela u BiH

Agrovijesti
Perutnine Ptuj-Pipo Čakovec piletina Fotografija: Vjeran Žganec-Rogulja/PIXSELL
Predsjednik Uprave Grupacije Perutnine Ptuj Tibor Šimonka je na konferenciji za novinare najavio jači izlazak na tržište BiH te poboljšanje poslovanja na tom tržištu. Naglasio je kako je danas po prosječnoj potrošnji pileće meso na drugom mjestu s tendencijom rasta.

U okviru međunarodnog informativno-promotivnog projekta "Kvalitetno, sigurno, slijedivo - peradarsko meso EU podrijetla" poslovodstvo grupacije Perutnine Ptuj je najavilo povećanje tržišnog udjela u Bosni i Hercegovini.

Riječ je o projektu koji Europska unija i Slovenija nizom aktivnosti provode od veljače 2014. godine do veljače iduće godine do kada će tržištu Jugoistočne Europe, odnosno Crnoj Gori, Srbiji, BiH, Makedoniji i Kosovu biti predstavljane prednosti kvalitetnog peradarskog mesa koje se proizvodi po standardima EU.

Predsjednik Uprave Grupacije Perutnine Ptuj Tibor Šimonka je na konferenciji za novinare najavio jači izlazak na tržište BiH te poboljšanje poslovanja na tom tržištu. Naglasio je kako je danas po prosječnoj potrošnji pileće meso na drugom mjestu s tendencijom rasta, te kako je izvjesno da će industrija peradarskog mesa i mesnih prerađevna zasigurno u narednim godinama uzmati sve veći udio u potrošnji domaćinstava.

Uz jači marketing Perutnina želi biti lider u regiji 

Ukazujući na činjenicu da najveći slovenački proizvođač Perutnina Ptuj godišnje proizvede 80 milijuna kilograma mesa i mesnih prerađevina po strogo kontroliranoj proceduri koje svakodnevno kupuje dva miliona kupaca, Šimonka je kazao da posluju u brojnim zemljama, uključujući i BiH u kojoj djeluju dvije tvrtke jedna u Brezi i jedna u Srbcu. Kazao je da su ove dvije firme prošle godine ostvarile dobit od 47 milijuna eura, ali da u Upravi nisu zadovoljni poslovanjem u BiH jer već tri godine bilježe gubitak tržišnog udjela.

"U idućem razdoblju smo odlučni da posebno radimo na jačanju poslovanja u BiH i vratimo se na parametre koje smo imali 2013. godine.Već su napravljene određene izmjene u menadžmentu i u tijeku je procedura ujedinjevanja tvrtki u Brezi i Srbcu u jedan subjekt", kazao je Šimonka, a na upit novinara je dodao da kompanija ne namjerava nikakvo smanjenje broja zaposlenih u BiH. Najavio je i veće izdatke za marketing, naglasivši da je upravo smanjenje tih izdvajanja jedan od tri razloga slabijeg poslovanja u BiH.

 

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Prijavi se ovdje