Žito započeo proizvodnju u novoj tvornici i plasirao novi brend DOBRO

Pipunić: Slavonsko dobro su njeni ljudi, zato vrijedi ulagati u njih

Agrovijesti
Novi brend DOBRO tvrtke Žito Fotografija: Žito d.o.o. Pogledajte galeriju

DOBRO je novi brand trajnih mesnih proizvoda koje proizvodi Žito grupa, vodeća poljoprivredna i prehrambena industrija u Slavoniji. Cijeli proces proizvodnje DOBRO proizvoda odvija se na slavonskoj zemlji, u krugu od 90 km od proizvodnih pogona, što osigurava potpunu sljedivost i kontrolirani proces proizvodnje, otkrio nam je Marko Pipunić vlasnik Žita koje je ovih dana na tržište plasirao brendove mesnih proizvoda iz njihovih novih tvornica.

Investicija od 490 milijuna kuna

Marko Pipunić, vlasnik tvrtke Žito d.o.o.
Investicija u ovaj projekt i nove pogone započela je sredinom 2015.godine, a vrijednost cijele investicije je oko 490 mililijuna kuna. Zaposleno je oko 100 novih ljudi od čega 15 mladih diplomiranih tehnologa.

Svježe meso za proizvodnju DOBRO proizvoda dolazi isključivo od svinja iz Slavonije, čije podrijetlo se prati generacijama unazad. Svinje se hrane stočnom hranom iz tvornice Vitalka, koja je u sastavu Žito grupe, a žitarice i uljarice za stočnu hranu dolaze također sa vlastitih polja Žito grupe, kaže Marko Pipunić vlasnik Žita. Dodaje kako se proces proizvodnje finalizira u četiri pogona opremljena najmodernijom svjetskom tehnologijom za preradu mesa. Proizvodnja je u skladu s najvišim ekološkim i kvalitativnim standardima industrije, što potvrđuje posjedovanje brojnih certifikata, među kojima se ističu IFS i BRC, dodaje. 

Trajni mesni proizvodi koje proizvodi Žito grupa sada su dostupni u većim poslovnicama Konzuma i Bille te svim poslovnicama Metroa, a uskoro i u drugim trgovačkim lancima, potvrdili su Agrobiz.hr iz osječkog Žita.

Oslanjajući se na bogatu prirodu i potencijal slavonskog kraja, tvrtka Žito, vodeća poljoprivredna i prehrambena industrija u ovoj regiji, odlučila je investirati u najmoderniju tehnologiju za proizvodnju trajnih mesnih proizvoda od slavonske svinje pod novim brandom.

„Riječ dobro u hrvatskom jeziku, označava poljoprivredni posjed, a u našim očima označava dobro na kojemu nastaju proizvodi sastavljeni isključivo od dobrih sastojaka. Dobro utjelovljuje i samu bit našeg poslovanja – činjenje dobroga za naše ljude i za dobrobit cijele Slavonije“ - ističu u Žitu.

Cilj  cijelog projekta je ponuditi proizvode garantirane kvalitete i poznatog podrijetla, što se osigurava kontrolom sljedivosti u svakom segmentu proizvodnje, od zrna do gotovih proizvoda.

Upravo zbog toga, cijeli proces proizvodnje odvija se u krugu 90km, čime se osigurava potpuna kontrola proizvodnje. Meso za DOBRO proizvode potječe od svinja iz vlastitog uzgoja, a kvaliteta proizvoda osigurava se  vrhunskom svježom sirovinom, te najnaprednijom svjetskom tehnologijom za preradu mesa i blagim okusom prema mediteranskim recepturama.

 „U skladu s imenom branda DOBRO želimo svojim primjerom potaknuti ljude da čak i kad je to teži put, uvijek biraju dobro. Želimo potaknuti u Slavoniji novi početak i stvaranje novih dobara, novih radnih mjesta i poslovnih prilika“ -ističe Marko Pipunić, predsjednik Uprave Žita d.o.o.

Jedan od primjera je i  zapošljavanje mladih kroz projekt Žito case study u suradnji s Ekonomskim fakultetom u Osijeku u kojem je novo radno mjesto pronašlo 10 tak novih  mladih ekonomista.

Angažirane nezaposlene žene

Novi brend DOBRO tvrtke Žito
U želji nastavka dobre prakse odlučili su za promotivne aktivnosti na prodajnim mjestima angažirati nezaposlene žene.

Ideja je potekla od naših zaposlenica koje su sugerirale kako bi bilo dobro dati im priliku  da se barem privremeno zaposle i prenose dalje tu zajedničku dobru energiju. Prve promotivne aktivnosti novog branda Dobro tvrtka započinje ovog vikenda u svom rodnom gradu Osijeku, a potom će promocije uslijediti i u drugim većim gradovima: Zagreb, Rijeka, Split.

Sve promotorice odabrane su u suradnji s agencijom Dekra usluge d.o.o. kako bi ih se zaposlilo u periodu promocija. Održana je i prva edukacija na kojoj su osječke promotorice upoznate s cijelom idejom i pričom branda DOBRO te tehnologijom proizvodnje. Imale su priliku i kušati nove proizvode kako bi što vjerodostojnije komunicirale sve benefite  kupcima, objasnio je Pipunić.

Obasuti svakodnevnim natpisima u novinama o odlasku ljudi iz Slavonije, želimo svjedočiti i malim svijetlim primjerima pozitivnih koraka među ljudima i tvrtkama koje vjeruju u Slavoniju, zaključuje Pipunić.

 

  • Avatar
    ministar 13. Ožujak 2017. u 11:22 curke su doista dobre...a na slici dolje Slavonci u avionu lete u Irsku , a ostaje "krmača" jedina u slavoniji...nekima će biti dobro....
Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Prijavi se ovdje