Ženska perspektiva

Poduzetnice iz sedam kontinentalnih županija učile u Istri kako unaprijediti poslovanje

Agrovijesti
Ženska perspektiva Fotografija: Ženska perspektiva Pogledajte galeriju
Na trodnevnom studijskom putovanju po Istri 65 poduzetnica iz sedam kontinentalnih županija naučile su kako unaprijediti svoje poslovanje, umrežiti se i zajedno osvajati tržišta na primjerima poslovnih uspjeha istarskih poduzetnica.

Na trodnevnom studijskom putovanju po Istri 65 poduzetnica iz sedam kontinentalnih županija naučile su kako unaprijediti svoje poslovanje, umrežiti se i zajedno osvajati tržišta na primjerima poslovnih uspjeha istarskih poduzetnica.

Putovanje je dio projekta Ženska perspektiva čiji je cilj očuvanje obiteljskih poslovanja, poljoprivredne proizvodnje i kulturne baštine podržala je i Coca Cola, a osim što su učile poduzetnice su imale priliku predstaviti svoje proizvode kolegicama na prodajnom sajmu u Stanciji Buršić.

Loredana Krbavčić, vlasnica obrta za cvjećarstvo, trgovinu i poljoprivredu, Davorka Kotiga Flego iz Hotela Lovac, Vesne Grubešić iz tvrtke Vesna Loborika koja se bavi proizvodnjom i prodajom sira, Dragica Lukin, koja je proslavila 40 godina svog obrta za proizvodnju kolača i slastice, Darinka Buršić iz pršutarne i stancije Buršić, Dubravka Orlić Bašlin iz tvrtke Svijet biljaka koja plasira brend Fitoaroma i Lorena Boljunčić, vlasnica Kuće istarskog maslinovog ulja predstavile su svoja poslovanja i otkrile tajne uspjeha.

Međusobno pomaganje

Ženska perspektiva

˝Međusobno si pomažemo, kupujemo jedna od druge, šaljemo si goste i zapravo zajedno radimo. Primjerice, češnjak za kobasice kupujem od kolegice Loredane, a koncept košarica smo osmislile kako bi prodale što više robe. Povezivanje i zajedništvo je ključ˝, poručila je Darinka Buršić.

Osim slane, mirisne, slatke i konzultantske košarice, novost je i art košarica koja uključuje keramiku, oslikano staklo i svilene marame te glazbeni cd.

˝U mirisnoj košarici koju najčešće nudimo turistima sudjelujem sa soli od lavande te mirisnim anđelčićima i cvjetnim ukrasima, a u planu mi je ući i u slanu košaricu jer proizvodimo i maslinovo ulje koje trenutno plasiramo po suvenirnicama˝, pohvalila se Loredana Krbavčić, poduzetnica iz Buzeta.

Sajam u Umagu

Ženska perspektiva

Na sastanku s gradonačelnikom Umaga dogovoren je i sajam koji će se održati uoči turističke sezone i na kojem će se predstaviti sve poduzetnice, a uskoro pokreću i vlastite košarice po uzoru na istarske koje će u sezoni blagdanskog darivanja u prosincu ponuditi Coca coli za njihove poslovne poklone. Uz to, Tomislav Lneniček predsjednik udruge Perspektiva i pokretač projekta Ženska perspektiva naglasio je kako su im kolegice iz Istre ponudile da organiziraju Business and professional women za područje Slavonije, pa će i daljnje umrežavanja i uspjesi na tržištu biti lakši.

˝Budući da nemam stalno tržište, ovaj put je poslovna priliku za umrežavanje i stvaranje novih kontakata˝, zaključuje Darija Perošević, poduzetnica iz Valpova koja se bavi izradom suvenira i poslovnih poklona.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Prijavi se ovdje