Poslovanje

Potražnja za nezaslađenim gaziranim pićima poduprla tromjesečne rezultate Coca-Cole

Agrovijesti
Coca-Cola Fotografija: Borna Filić/PIXSELL
Američki prehrambeni div Coca-Cola izvijestio je u utorak o nižim prihodima u trećem tromjesečju zbog prodaje dijela poslovanja ali i o snažnijoj potražnji za gaziranim bezalkoholnim pićima bez šećera, vodom i sportskim napicima.

Američki prehrambeni div Coca-Cola izvijestio je u utorak o nižim prihodima u trećem tromjesečju zbog prodaje dijela poslovanja ali i o snažnijoj potražnji za gaziranim bezalkoholnim pićima bez šećera, vodom i sportskim napicima.

U tromjesečnom razdoblju zaključno s 28. rujna prihodi su im smanjeni devet posto, na 8,25 milijardi dolara, što u kompaniji objašnjavaju prodajom punionica.

Neto dobit porasla je 30 posto, na 1,88 milijardi dolara, odnosno 44 centa po dionici. Ako se isključe jednokratne stavke, dobit po dionici iznosila je 58 centi.

Prihodi u temeljnom poslovanju s bezalkoholnim pićima uvećani su šest posto, uz najveći doprinos Diet Cokea, Coke Zeroa i mineralne vode.

Obujam prodaje, ključni pokazatelj potražnje, uvećan je dva posto, poduprt snažnim rezultatima zaštitnog brenda Coce-Cole i rasta prodaje u segmentu niskokaloričnih i beskaloričnih brendova Spritea i Fante, navode u kompaniji.

Isti je postotni rast obujma prodaje zabilježen i u kategoriji gaziranih bezalkoholnih pića.

Poput konkurenta PepsiCo-a, i Coca-Cola proširuje portfelj negaziranih pića i smanjuje količinu šećera u pićima, potaknuta okretanjem potrošača zdravijim opcijama.

Ove su godine također za 5,1 milijardu dolara kupili drugi po veličini u svijetu lanac kafića Costa kako bi privukli mlađe klijente sklonije kavi s mlijekom nego gaziranim pićima u velikim pakiranjima. Također su kupili udio u poslovanju sa sportskim napitkom BodyArmorom.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Prijavi se ovdje