Promocija poljoprivredno-prehrambenih proizvoda EU u zemlji i inozemstvu

Poziv na EU natječaj za promociju poljoprivrede: Komisija povećala sredstva na 191,6 milijuna eura

Agrovijesti
Sajam zimnice Fotografija: Agrobiz
Europska komisija danas je objavila natječaje za programe promicanje europskih poljoprivrednih proizvoda diljem svijeta i unutar EU. Za programe promicanja u 2019. godini predviđeno je ukupno 191,6 milijuna eura, uključujući 181,6 milijuna eura za sufinanciranje programa i još 10 milijuna eura u slučaju poremećaja na tržištu, u odnosu na 179 milijuna eura u 2018. godini.

Europska komisija danas je objavila natječaje za programe promicanje europskih poljoprivrednih proizvoda diljem svijeta i unutar EU. Za programe promicanja u 2019. godini predviđeno je ukupno 191,6 milijuna eura, uključujući 181,6 milijuna eura za sufinanciranje programa i još 10 milijuna eura u slučaju poremećaja na tržištu, u odnosu na 179 milijuna eura u 2018. godini.

Oko 89 milijuna eura bit će dodijeljeno kampanjama u zemljama s visokim rastom kao što su Kanada, Kina, Kolumbija, Japan, Koreja, Meksiko i SAD. Dio novca bit će namijenjen promicanju određenih proizvoda, poput maslina.

U samoj EU fokus je na kampanjama koje promiču različite sheme i oznake kvalitete EU-a, uključujući zaštićenu oznaku podrijetla (ZOI), zaštićene oznake zemljopisnog podrijetla (ZOZP) i zajamčene tradicionalne specijalnosti (ZTS), kao i organske proizvode.

Osim toga, dio sredstava namijenjen je određenim sektorima: riža koja se održivo proizvodi, stolne masline, govedina i teletina te svježe voće i povrće. Potonji je posebno odabran za promicanje zdrave prehrane među potrošačima u EU.

Tko se može prijaviti?

Na natječaj se mogu javiti brojne udruge proizvođača, kao što su trgovinske organizacije, organizacije proizvođača i poljoprivredno-prehrambena tijela odgovorna za promotivne aktivnosti. Takozvane „jednostavne“ programe mogu podnijeti jedna ili više organizacija iz iste zemlje EU. 'Višestruke programe mogu podnijeti najmanje dvije nacionalne organizacije iz najmanje dvije države članice ili jedna ili više europskih organizacija. Kampanje obično traju tri godine.

Prijedlozi trebaju biti dostavljeni do 16. travnja 2019. godine putem namjenskog portala. Komisija će procijeniti prijedloge i objaviti korisnike na jesen.

CHAFEA, Izvršna agencija EU-a za potrošače, zdravlje, poljoprivredu i hranu, pruža brojne alate koji pomažu podnositeljima zahtjeva da uspješno podnesu svoje prijedloge. Više informacija bit će dostupno tijekom niza „info dana“ koji će se odvijati diljem EU-a. Europski info dan održat će se u Bruxellesu 7. veljače, otvoren za sve potencijalne korisnike, agencije za oglašavanje i nacionalne vlasti.

Više možete doznati OVDJE.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Prijavi se ovdje