BIORAZNOLIKOST

Poznati trgovački lanac uvodi standard za bioraznolikost voća i povrća

Agrovijesti
Skladište za voće Fotografija: Poslovni dnevnik
Trgovački lanac Lidl razvija prvi standard za očuvanje bioraznolikosti za konvencionalnu proizvodnju voća i povrća, objavili su danas.

U suradnji s partnerima, Lidl će do kraja 2021. godine razviti prvi standard za bioraznolikost u konvencionalnoj proizvodnji voća i povrća, kao dodatak već postojećem standardu GLOBALG.A.P. Nastavak je ovo priče iz 2018. godine, kada su svi Lidlovi dobavljači voća i povrća dobili GLOBALG.A.P. certifikat kojim su se obvezali da će prilikom obavljanja svih aktivnosti na poljoprivrednom
gospodarstvu primjenjivati dobru poljoprivrednu praksu, program kontrole pesticida, sustav upravljanja kvalitetom i HACCP načela.

- Implementacijom novog standarda postojećem svjetskom certifikatu dobre poljoprivredne prakse – GLOBALG.A.P., Lidl aktivno potiče promociju i očuvanje bioraznolikosti kao važnog dijela svoje strategije održivosti. Budući da gubitak bioraznolikosti predstavlja egzistencijalnu prijetnju ekosustavima, Lidl je, kao jedan od vodećih međunarodnih trgovačkih lanaca te dobavljač
prehrambenih i proizvoda ostalih kategorija, svjestan svoje odgovornosti za očuvanje ekosustava - priopćili su u četvrtak iz te kompanije.

GLOBALG.A.P. Integrirani standard osiguranja poljoprivrednih gospodarstava (IFA) obuhvaća dobre poljoprivredne prakse za sve oblike poljoprivredne proizvodnje. S dodatkom za bioraznolikost, proizvođači voća i povrća imat će svoje vlastite poljoprivredne prakse za očuvanje bioraznolikosti u sklopu godišnje revizije IFA, a i kupcima Lidla će ubuduće biti dostupni proizvodi koji pomažu ostvarenju -tog cilja.

Trgovačko društvo Lidl, kao dio maloprodajne grupe Schwarz sa sjedištem u Neckarsulmu, jedno je od vodećih poduzeća u prehrambenoj i maloprodajnoj industriji u Njemačkoj i Europi. Društvo Lidl zastupljeno je u 32 zemlje širom svijeta te trenutačno ima oko 11.200 trgovina i više od 200 distribucijskih centara u 29 zemalja diljem svijeta.

Tvrtka Lidl u Hrvatskoj posluje od 2006. godine, otkad je svoju prodajnu mrežu proširila diljem Hrvatske otvorivši 102 trgovine i 2 logističko-distributivna centra te zaposlivši više od 2300 zaposlenika.