NOVA ETIKETA

Predstavljeno 28. izdanje Božićnog piva

Agrovijesti
Božićno pivo Fotografija:
Pretrpan bojama i uzorcima, djedicama, snjegovićima, sobovima, drvcima i svim mogućim blagdanskim motivima, šareni božićni džemper neobičan je komad odjeće satkan od blagdanskog duha koji ilustrira sve ono zbog čega posebno volimo ovaj dio godine.

Na najromantičnijem dijelu zagrebačkog Gornjeg grada, u blagdanskom okruženju Adventa na Strossu, predstavljeno je najveselije i najšarenije izdanje Božićnog piva do sada. Šareno i toplo božićno ruho djelo je jednog od najboljih predstavnika mlađe generacije hrvatskih slikara, Stipana Tadića, kojim se nastavlja 28 godina duga tradicija građenja vizualnog identiteta Božićnog piva u suradnji s mladim i talentiranim hrvatskim umjetnicima.

28 izdanje Božićnog piva
Pretrpan bojama i uzorcima, djedicama, snjegovićima, sobovima, drvcima i svim mogućim blagdanskim motivima, šareni božićni džemper neobičan je komad odjeće satkan od blagdanskog duha koji ilustrira sve ono zbog čega posebno volimo ovaj dio godine. Zbog toga i Božićno pivo ove godine nosi „it“ blagdanski komad koji savršeno pristaje pivu posebnog okusa i jedinstvene recepture.

„Iznimno smo ponosni što već 28. godinu zaredom proizvodimo Božićno pivo jedinstvene recepture kako bismo svim pivoljupcima pružili poseban blagdanski doživljaj. Osim toga, svake se godine brinemo i da Božićno pivo zasja u novom ruhu pa je tako i ovogodišnja etiketa Božićnog piva nastala iz dugogodišnje suradnje Zagrebačke pivovare i mladih umjetnika“, rekao je Vanja Bartolec, marketing menager Zagrebačke pivovare za Core brendove.

Osmišljeno i proizvedeno za dodatan užitak u najljepšem dijelu godine, Božićno pivo postalo je omiljeno osvježenje i neizostavan dio blagdanskog stola za kojim se stvaraju vrijedne uspomene u društvu najmilijih.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Prijavi se ovdje