Rezultati prvog kvartala poslovne godine 2018./2019.

Prodaja putem dostave dinamično raste i čini 18 posto ukupnih prihoda METRO-a

Agrovijesti
Poslovanje Metroa Fotografija: METRO
„Prodaja i prihodi METRO-a u prvome kvartalu tekuće poslovne godine u skladu su s očekivanjima. Poslovanje u Aziji, Istočnoj Europi i prodaja putem dostave nastavljaju se ubrzano razvijati, a vidljivi su i pozitivni rezultati povećanog fokusa na HoReCa sektor i trgovce“, naglasio je Olaf Koch, predsjednik Uprave tvrtke METRO AG.

U prvom kvartalu poslovne godine 2018./2019.* prodaja METRO-a porasla je za 2,1 posto, a kompanija bilježi i kontinuirani rast like-for-like prodaje koja je u odnosu na isti period prošle godine rasla za 2,3 posto. Posebno se ističe dinamičan rast od 9 posto u segmentu prodaje putem dostave koja je dosegnula 1,4 milijarde eura te čini 18 posto ukupnih prihoda kompanije. EBITDA u prvom kvartalu PG 2018./2019. (bez zarade od poslovanja s nekretninama) iznosi 470 milijuna eura.

„Prodaja i prihodi METRO-a u prvome kvartalu tekuće poslovne godine u skladu su s očekivanjima. Poslovanje u Aziji, Istočnoj Europi i prodaja putem dostave nastavljaju se ubrzano razvijati, a vidljivi su i pozitivni rezultati povećanog fokusa na HoReCa sektor i trgovce“, naglasio je Olaf Koch, predsjednik Uprave tvrtke METRO AG.

Zahvaljujući jakom fokusu na glavne skupine kupaca, u HoReCa sektoru osiguran je rast like-for-like prodaje od 4,7 posto, dok je like-for-like prodaja prema trgovcima rasla za 4,6 posto. METRO nastavlja ulagati u digitalna rješenja za HoReCa kupce te je lansirao digitalnu platformu DISH koja ugostiteljima nudi digitalna poslovna rješenja, korisne informacije o najnovijim gastro trendovima i događanjima, savjete za optimizaciju poslovanja te pristup zajednici kuhara i vlasnika restorana.

Nova METRO-ova digitalna platforma DISH do sada je lansirana u Njemačkoj, Italiji, Francuskoj i Hrvatskoj. DISH korisnicima nudi besplatne usluge poput izrade web stranica kojom se do sada uz podršku METRO-ovih stručnjaka poslužilo čak 120.000 restorana. U Hrvatskoj je navedenu uslugu iskoristilo više od 1.100 ugostitelja, dok aplikacije za online rezervacije stolova trenutno koristi 400 hrvatskih ugostitelja.

*Poslovna godina 2018./2019. odnosi se na razdoblje 1.10.2018. - 30.9.2019.

METRO je vodeća međunarodna veleprodajna tvrtka s prehrambenim i neprehrambenim asortimanom uz specijalizaciju prema HoReCa sektoru i nezavisnim trgovcima. Globalno, METRO ima oko 24 milijuna klijenata koji mogu birati između kupovine u veleprodajnim centrima te online narudžbi uz dostavu ili preuzimanje robe u centrima.

METRO potiče konkurentnost poduzetnika i neovisnih poslovanja, nudeći im digitalna rješenja. Održivost je ključna odrednica poslovanja METRO-a koji je tijekom posljednje četiri godine predvodnik unutar sektora prema Dow Jones indeksu održivosti. Tvrtka posluje u 35 zemalja i zapošljava više od 150.000 ljudi širom svijeta. U financijskoj godini 2017./18., METRO je ostvario prodaju od 36,5 milijardi eura.

U rujnu 2018. godine METRO AG je započeo proces prodaje maloprodajnog lanca hrane Real. 

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Prijavi se ovdje