Istraživanje

Proizvodi u ekopakiranju izgledaju kvalitetniji

Agrovijesti
Namirnice Fotografija: Thinkstock
Studija je pokazala da kupci vjeruju kako je hrana kvalitetnija ako pakiranje izgleda ekološki i spremni su za nju platiti više

Studija koju je objavio Food Quality and Preference istraživala je kako ljudi vide svakodnevnu hranu u različitim održivim i neodrživim pakiranjima. Istraživači su ustvrdili kako se za proizvode u pakiranjima koja izgledaju zeleno vjeruje da su bolji od onih u konvencionalnome plastičnom pakiranju, neovisno o tome kakve sastojke imaju ti proizvod.

Istraživački tim kaže da je to prvo istraživanje koje je pokazalo vezu između ekoizgleda pakiranja i imaginarne kvalitete proizvoda. Prethodno je istraživanje bilo fokusirano na potrošače koji traže kvalitetu na temelju održivosti stvarnoga prehrambenog proizvoda koje pakiranje sadržava, navodeći ih na kupnju.

- Kvaliteta proizvoda je prepoznatljiva kao važan konkurentski faktor za tvrtke koje mogu povećati njihov tržišni udio i profitabilnost. Pojedinci su obično spremni platiti više za proizvode s većom spoznanom vrijednošću, kažu istraživači predvođeni Lisom Magneier na Tehnološkome sveučilištu Delft u Nizozemskoj.

- Uspostavili smo kako održivost pakiranja pozitivno utječe na percepciju kvalitete u dvije različite kategorije. Kada je pakiranje bilo vidljivo održivije, proizvod se smatrao kvalitetnijim, dodaju.

U Europi polako raste prodaja održivih proizvoda, kao i prodaja ekološke hrane, koja se udvostručila u posljednjih deset godina.

 

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Prijavi se ovdje