Brendiranje proizvoda

Proizvodi s oznakom "Hrvatski otočni proizvod" trebaju biti što dostupniji potrošačima

Agrovijesti
Hrvatski otočni proizvodi Fotografija: Hrvoje Jelavić/PIXSELL
Proizvodi s oznakom "Hrvatski otočni proizvod", koju je do sada dobilo 279 proizvođača, trebaju biti što dostupniji krajnjim potrošačima, a ljudima koji žive na otocima omogućiti da žive od svojeg rada, istaknuto je u ponedjeljak nakon sastanka predstavnika Primorsko-goranske županije i Udruge poslovnog klastera "Hrvatski otočni proizvod" (HOP).

 Proizvodi s oznakom "Hrvatski otočni proizvod", koju je do sada dobilo 279 proizvođača, trebaju biti što dostupniji krajnjim potrošačima, a ljudima koji žive na otocima omogućiti da žive od svojeg rada, istaknuto je u ponedjeljak nakon sastanka predstavnika Primorsko-goranske županije i Udruge poslovnog klastera "Hrvatski otočni proizvod" (HOP).

Zamjenik primorsko-goranskog župana Marko Boras Mandić izjavio je u nakon sastanka s predsjednikom Udruge poslovnog klastera "Hrvatski otočni proizvod" Ivanom Nimcem i nositeljima oznake HOP s otoka Krka, Cresa, Raba i Lošinja da su razgovarali o prodajnim mjestima.

Smatra da se na prometnijim mjestima kao što su primjerice riječka Zračna luka i centri za posjetitelje na Cresu te mjesta u sklopu projekta Putovima Frankopana trebaju promovirati hrvatski otočni proizvodi i biti dostupni potrošačima.

Predsjednik Udruge poslovnog klastera "Hrvatski otočni proizvod" Ivan Nimac rekao je da je na početku, prije četiri godine, bilo problema, ali udruga sada ulazi u sve priobalne županije te je s tim povodom i željom da se ostvari suradnja došla i u Primorsko-goransku županiju.

Voditeljica projekta HOP-a pri Ministarstvu regionalnog razvoja i fondova EU Ljubica Ajduković-Ugarković ocijenila je da je projekt zaživio. Upravo smo u završnoj proceduri dodjele oznake za ovu godinu, a sada u projektu imamo više od 300 proizvođača s 24 otoka i poluotoka Pelješca, rekla je.

Projekt HOP pokrenut je 2007. godine radi poticanja razvoja otočne proizvodnje, očuvanja otočne tradicije, poticanja samozapošljavanja na otocima te brendiranja izvornih otočnih proizvoda oznakom HOP.

Oznaku HOP dosad je dobilo 279 proizvođača, od kojih 24 eko-proizvođača, 26 proizvođača s oznakom zemljopisnog podrijetla i šest proizvođača s oznakom izvornosti za 880 proizvoda i proizvodnih linija s 24 otoka i poluotoka Pelješca.

S područja Primorsko-goranske županije oznaku HOP dobila su 54 proizvođača s otoka Raba (18), Krka (17), Cresa (14) i Lošinja (5).

Riječ je o autohtonim proizvodima koji potječu s otoka i rade se u malim serijama. Oznaku HOP nose vino, rakija, liker, maslinovo ulje, sir, slastice, riba, salatna marinada, marmelada, med, kozmetički i odjevni proizvodi te suveniri, a dodjeljuje se proizvođačima koji imaju sjedište tvrtke na otocima i koji na njima izrađuju svoje proizvode.

Udruga poslovni klaster "Hrvatski otočni proizvod" osnovana je 2014. godine radi poticanja i razvoja projekta HOP-a te okupljanja nositelja oznake HOP radi zajedničkih interesa i boljeg plasiranja proizvoda na tržište. Udruga djeluje na promicanju razvoja otočne proizvodnje organizacijom tradicionalnih sajmova, poticanjem manifestacija na otocima i u priobalnim gradovima te na poticanju otvaranja trgovina s ponudom proizvoda s oznakom HOP. 

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Prijavi se ovdje