Manifestacija

Promocija hrvatskih otočnih proizvoda u Zagrebu

Agrovijesti
Promocija hrvatskih otočnih proizvoda u Zagrebu Fotografija: Marko Lukunić/PIXSELL
Na Trgu bana Josipa Jelačića u Zagrebu od 25. do 30. travnja 2016. predstavlja se projekt Ministarstva regionalnoga razvoja i fondova Europske unije „Hrvatski otočni proizvod“

Povodom otvaranja i obilježavanja 10. godišnjice provođenja, proizvođače nositelje oznake „Hrvatski otočni proizvod“ posjetili su ministar regionalnoga razvoja i fondova Europske unije Tomislav Tolušić, ministar turizma Anton Kliman i gradonačelnik Grada Zagreba Milan Bandić.
 
„Otočni proizvođači kroz samozapošljavanje stvaraju hranu, piće, kozmetičko-kemijske proizvode, suvenire i nematerijalnu baštinu natprosječne kvalitete. Ovaj tjedan na trgu svi imaju priliku susrest se s ovim proizvodima i uvjeriti se u njihovu izvrsnost“, izjavio je ministar Tolušić.
 
U projekt je uključeno 219 otočnih proizvođača, a prepoznatljivu oznaku „Hrvatski otočni proizvod“ nosi 628 proizvoda i proizvodnih linija s 23 hrvatska otoka i poluotoka Pelješca. Radi se o proizvodima koji su nastali iz otočne tradicije, razvojno-istraživačkog rada, inovacije i invencije, a čija razina kvalitete mora biti mjerljiva.
 
Projekt se tradicionalno predstavlja dva puta godišnje na Trgu bana Josipa Jelačića, a u tjednu od 25. do 30. travnja predstavit će se oko 20 otočnih proizvođača s Visa, Lastova, Korčule, Brača, Pelješca, Dugog otoka Pašmana, Hvara, Paga i Raba. Raznovrsna ponuda njihovih proizvoda uključuje vina, rakije, likere, sireve, slastice, med, džemove, maslinova ulja, kozmetičke proizvode, razne suvenire i ostale otočne delicije.
 
 

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Prijavi se ovdje