COCA COLA I UM BEOGRAD

Prvi ručno tkani i pleteni billboardi ušli u finale Festivala globalnih medija

Agrovijesti
Coca cola Fotografija: UM Beograd
U pitanju je festival koji ima status jedne od najznačajnijih manifestacija medijske industrije, a žiri će dodijelit nagrade kampanjama koje su na inovativan način koristile različite medijske kanale.

Kampanja agencije UM Beograd za prve ručno pletene i tkane billboarde s logotipom Coca-Cola brenda ušla je u finale Festivala globalnih medija u Rimu u kategoriji „kreativna upotreba medija“.

Coca cola
Prvi je to put da je kampanja iz regije ušla u finale ovog prestižnog festivala, a imena pobjednika bit će objavljena na završnoj svečanosti 14. svibnja u Rimu. U pitanju je festival koji ima status jedne od najznačajnijih manifestacija medijske industrije, a žiri će dodijelit nagrade kampanjama koje su na inovativan način koristile različite medijske kanale.

Upotreba klasičnog kanala oglašavanja kombinirana je s nestandardnim formatom pletenog, odnosno tkanog billboarda, čime je učinkovito povezano tradicionalno i moderno. ˝ako smo s istim klijentom već sudjelovali na različitim regionalnim festivalima, ovo je prvi put da je naš rad zapažen i na svjetskoj razini˝, izjavila je Dubravka Urošević iz UM Beograd

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Prijavi se ovdje