Prilikom obilježavanja blagdana Sv. Vinka, zaštitnika vinograda baranjska vinarija Belje predstavila je novi projekt - personalizirane vinske etikete. Kako kažu, cilj je omogućiti potrošačima da na vino stave osobni pečat kroz etiketu s posvetom ili porukom.


Osim ovog najnovijeg projekta, Vina Belje proširila su ponudu brendom Crna slavonska. ˝Imamo 350.000 komada tovljenika godišnje što je trećina hrvatske proizvodnje. Proizvodima od crne slavonske svinje, poznatije kao fajferica napravili smo iskorak u tom segmentu te uz naš Gold sir u prirodnom ovitku dimljen na bukvi i liniju vina Goldberg ponudili tržištu još premium proizvoda. Projekt i dalje razvijamo, uzgoj je u Kopačkom ritu, a kulen, kobasice i slanina pod brendom Crna slavonska ručno su rađeni. U planu nam je partnerstvo s hotelskim lancima kojima ćemo ponuditi te delux proizvode˝, otkriva Ljiljana Vajda-Mlinaček, direktorica sektora marketinga, turizma i korporativnih komunikacija.

Marijana Nedoklan, enologinja u Belju objašnjava kako im tako opremljen podrum omogućuje kontrolu cijelog procesa , a u laboratoriju koji je gotovo identičan onom na Zavodu mogu kontrolirati vino u svakom stadiju proizvodnje. ˝Nema pretpostavki, sve znamo. Osim kontrole, sami i punimo vina čime je cijela priča zaokružena˝, kaže Nedoklan.
Vinogradi se protežu na 650 hektara, naravno, najveći dio proizvodnje ove baranjske vinarije je graševina koja čini čak 81 posto proizvodnje, deset posto su crna vina, a preostalo bijela vina poput chardonnaya. Kako tvrdi Nedoklan, od sorti najviše rade na graševini, uvode nove tehnološke postupke i eksperimentiraju.
