Tržište sladoleda

Raste potražnja za sladoledima s prirodnim sastojcima

Agrovijesti
Sladoled Fotografija: Thinkstock
Prema novom istraživanju Technavija, potražnja za zdravijom i prirodnijom hranom proširila se i na industriju sladoleda u Americi. Tržište sladoleda postaje sve zahtjevnije, jer kupci zahtijevaju zdravu prehranu, a industrija uvodi inovacije i brzo se prilagođava. Rast potrošnje se nastavlja, pa je tako američko tržište naraslo na 12 milijardi dolara u 2015. godini, tj. zabilježeno je povećanje prodaje od 2,21%

Sve veći rast svijesti o potrebi zdravog života dovodi i do promjene u potrošačkoj potražnji i ponudama proizvođača sladoleda, uključujući manje porcije, smanjeni udio masnoća, želju za funkcionalnim korištenjem te prirodnim sastojcima, izjavio je za DairyReporter Vijay Sirathi, istraživački analitičar u Technaviju. 

"Povećanje svijesti o važnosti zdravlja među američkim potrošačima stvara potrebu za proizvodima sa smanjenim udjelom masti ili bez nje stvarajući tako velik opseg za proizvođače u lansiranju proizvoda s naglaskom 'bolje za vas', s oznakama da su oni bez masnoća, ali ne gube na okusu", kaže Sirathi.

Rast tržišta

Ne samo da su potrošači na tržištu sladoleda postali više svjesni zdravlja, nego je ovo američko tržište i naraslo, i to do 12 milijardi dolara u 2015. godini, tj. zabilježen je rast od 2,21%. Technavio predviđa da će se rast nastaviti u sljedećih nekoliko godina, te da će dostići 13,31 milijardu dolara do 2020. godine, tj. da će rasti za 2,09% svake godine. Američko tržište je najveće, ali je i najveća potrošnja sladoleda po stanovniku. "Na rast tržišta utječu različiti pozitivni makroekonomski faktori kao što su infrastrukturni razvoj - skladišta, hladnjače i proizvodni pogoni, ali i potražnja za dostupnim luksuzom koji je najvažniji faktor rasta", naznačeno je u izvješću.

Postoji rastuća podrška privatnim markama i brendovima, no velike multinacionalne tvrtke i dalje dominiraju u trgovini sladoledom. Kako bi zadržale kupce, tvrtke se moraju razlikovati od konkurencije inovativnim pakiranjima, pozicijama i formulacijama. Neki od primjera su:

  • Häagen-Dazsova linija sladoleda s okusom povrća u Japanu,
  • Halo Topova linija sladoleda s ekološkom stevijom,
  • A2 linija sladoleda bez A1 proteina,
  • Greaterov sladoled s niskim udjelom glikemije, te
  • Viceov ekološki paleo sladoled.

Slijedom ovakvih podataka, pokazuje se da će investiranje u nemliječne sladolede biti dobra prilika.  

Häagen-Dazs sladoled s okusom povrća za tržište Japana

Na tržištu još uvijek dominiraju sladoledi koje nosite kući s više od 50% ukupne prodaje. Prodaja je najdominantnija u supermarketima i hipermarketima koji čine polovinu ukupnog udjela u prodaji i potrošači je najviše vole zbog velike ponude i različitih raspona cijena.

Najviše se prodaju sladoledi tvrtki Blue Bell Creameries, Ben and Jerry's, Nestle USA, Tukey Hill, Unilever USA i Wells.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Prijavi se ovdje