Berba krastavaca

Strateški je cilj Podravke do 2022. ostvariti 100% udio domaćih sirovina u gotovom proizvodu

Agrovijesti
Podravka Fotografija: Marijan Šušenj/PIXSELL
Podravka svake godine za potrebe svoje proizvodnje i prerade treba 1.400 tona krastavaca. Na domaćem tržištu, od domaćih proizvođača i kooperanata otkupljuje 900 tona, dok se ostalih 500 tona uvozi zbog nedostatka primarne sirovine na hrvatskom tržištu.

Podravka svake godine za potrebe svoje proizvodnje i prerade treba 1.400 tona krastavaca. Na domaćem tržištu, od domaćih proizvođača i kooperanata otkupljuje 900 tona, dok se ostalih 500 tona uvozi zbog nedostatka primarne sirovine na hrvatskom tržištu.

Strateški je cilj Podravke do 2022. godine ostvariti 100% udio domaćih sirovina u gotovom proizvodu. Uz rajčicu, papriku, grašak, feferone, grah i pšenicu, Podravka planira značajno povećati i udio domaćeg krastavca u svojoj proizvodnji.

Kao vodeća prehrambena industrija u Hrvatskoj, Podravka kontinuirano potiče razvoj poljoprivrede u RH, a svojim kooperantima pruža sigurnost u proizvodnji i prati cijeli proces od sadnje do sigurnog otkupa.

Ovih dana započinje berba krastavaca na Podravkinim pokusnim poljima u kojoj će sudjelovati i Podravkini menadžeri. Ova berba ujedno će označiti i početak dugoročnog Podravkinog projekta jačanja proizvodnje krastavaca u Hrvatskoj, poticanja poljoprivrednika na uzgoj ovog povrća, ali i rješavanja problema radne snage u uzgoju te povrtne kulture.

Naime, uzgoj krastavaca zahtijeva mnogo ručnog rada, kako u fazama proizvodnje, tako i same berbe. Beru ručno, a oni manji, ujedno i najviše klase, beru se i dva puta dnevno kako ne bi prešli zadane okvire svoje klase što umanjuje otkupnu cijenu.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Prijavi se ovdje