Kampanja

“Svježina iz Europe” - talijansko voće i povrće u pohodu na svijet

Agrovijesti
Projekt Svježina iz Europe Fotografija: freshnessfromeurope.eu
Italija i Europska unija ciljaju na promociju bloka proizvoda s pokretanjem projekta „Svježina iz Europe“

Projekt pod pokroviteljstvom talijanskog CSO-a (Centro Servizi Ortofrutticoli) financiran od strane Europske unije i talijanske Vlade želi ojačati prodaju voća i povrća kroz naglašavanje intimne veze s njihovim slikovitim mjestima podrijetla, stoji u priopćenju.

Trogodišnja kampanja imati će budžet od 3 milijuna eura, a ciljane zemlje su SAD, Kanada, Japan, Kina i Ujedinjeni Arapski Emirati. Mediteranska prehrana preporuča uzimanje voća i povrća za zdraviji život. Svjetska zdravstvena organizacija trenutno postavlja 400 grama dnevno kao idealnu porciju za očuvanje zdravlja. Zahvaljujući projektu, promovirati će se izvrsni proizvodi, njihova svježina, sigurnost i sljedivost, koji su zajamčeni strogim propisima za hranu EU-a.

Projekt Svježina iz Europe

Inicijativa uključuje nastupe na relevantnim sajmovima, provedbu promotivnih aktivnosti usmjerenih potrošačima, pokretanje web stranice www.freshnessfromeurope.eu, te izdavanje džepnog kataloga od 150 stranica s opisom ciljeva projekta i sveobuhvatnog objašnjenja proizvoda. Džepni katalog će uskoro biti dostupan na engleskom jeziku, a moći će se skinuti u digitalnoj verziji sa web stranice.

„Kampanja cilja na pokazivanje jedinstvenih karakteristika europskih proizvoda, odlikovanih visokim standardima kvalitete i pogodnih za potrošače koji traže ekskluzivne proizvode, voća kao plodova dugogodišnje tradicije i kontinenta koji se uvijek ponosio sa svojim poljoprivrednim postignućima.“

Italija je jedna od glavnih europskih proizvođača voća, pogotovo breskvi, nektarina, kivija, jabuka, šljiva, naranči, stolnog grožđa i rajčica.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Prijavi se ovdje