Prodaja talijanskog pjenušavog vina premašila je prodaju šampanjca

Talijanski Prosecco sve popularniji u svijetu

Agrovijesti
Prosecco Fotografija: Pixabay
Prodaja talijanskog pjenušavog vina premašila je prodaju šampanjca prije pet godina i sada je sa 544 milijuna boca veća za 75%, prenijeli su mediji.

Prosecco, voćno penušavo vino sa sjeveroistočnih brdovitih dijelova Italije, dobija na popularnosti, što ugrožava poziciju proizvođača šampanjca, koji već dugo dominira na tržištu pjenušavih vina. Po obimu prodaje prosecco je postao najprodavanije pjenušavo vino u svijetu

Prodaja talijanskog pjenušavog vina premašila je prodaju šampanjca prije pet godina i sada je sa 544 milijuna boca veća za 75%, prenijeli su mediji. 

Šampanjac i dalje drži primat u prihodima, pošto je 2017. donio 4,9 milijardi eura na 307 milijuna prodanih boca, a 2,8 milijardi je došlo od izvoza.

Proseccovi mjehurići međutim, još nisu pukli – ove godine je izvoz porastao za 16% u odnosu na rekordnih 804 milijuna eura 2017, navodi AP.

Što je još gore za šampanjac, prodaja prosecca je, prema jednoj procjeni, porasla za 40% u matičnoj zemlji šampanjca, Francuskoj.

Uspjeh talijanskog pjenušavog vina se pripisuje nižoj cijeni i njegovom profilu kao pogodnom da se pije na svakodnevnim proslavama, zbog čega je popularan u Velikoj Britaniji, SAD i Njemačkoj – tržištima na kojima je šampanjac dugo cvjetao.

S prosječnom cijenom proizvodnje od 3,7 eura po boci, tek dijelom od 10,24 eura za šampanjac, prosecco je pristupačniji da se pije nakon posla ili na neobaveznim druženjima. 

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Prijavi se ovdje