Započela je kampanja cikorije

Tijekom kampanje preradi se oko 800 tona sirove cikorije, a cjelokupan proces prerade obavlja Franck.

Agrovijesti
Kampanja prerade cikorije Fotografija: Franck
Navedene količine zadovoljavaju potrebe tržišta Hrvatske, ali proizvode prodajemo i u nekim drugim zemljama regije u kojima poslujemo, primarno Sloveniji, dodaju u Francku.

Prerađene količine variraju ovisno o potrebama proizvodnje. Tijekom kampanje obično preradimo oko 800 tona sirove cikorije, a cjelokupan proces prerade obavlja Franck.

Konkretno, vezano uz porijeklo sirovine, cikorija koja se koristi za klasične kavovine se, u suradnji s našim kooperantom Marijom Puškarićem u potpunosti uzgaja i prerađuje u Hrvatskoj, a riječ je o dugoročnoj suradnji s gospodinom Puškarićem. Naime, surađujemo i s desetak domaćih proizvođača kukuruza kokičara, pojašnjavaju iz Francka.

Navedene količine zadovoljavaju potrebe tržišta Hrvatske, ali proizvode prodajemo i u nekim drugim zemljama regije u kojima poslujemo, primarno Sloveniji, dodaju.

Dio procesa koji se obavlja u Bjelovarskom pogonu uključuje primarnu preradu odnosno, nakon vađenja i dopreme cikorije u pogon, slijedi rezanje i sušenje cikorije te skladištenje. Sušene kockice cikorije se prže, melju i pakiraju za kavovinu Franck ili prže, melju i miješaju s drugim komponentama prema recepturi i pakiraju u Hrvatskoj.

Franck od cikorije proizvodi liniju „klasičnih“ napitka od žitarica i cikorije koji nastaju prženjem korijena cikorije, ječmai slada – Divka i Franck cikorija. Osim toga, u ponudi imamo i instant liniju napitaka od žitarica i cikorije Bianka, dodaju.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Prijavi se ovdje