novi trendovi

Trgovine u Aziji zamijenile su plastične vrećice lišćem banane

Agrovijesti
Banane Fotografija: Pixabay
Rimping supermarket u tajlanskom gradu Chiangmai izazvao je na Facebooku ovacije za svoje eko-friendly pakiranje. Nije trebalo puno da nov način pakiranja prihvate i vijetnamski trfovački lanci Lotte Mart, Saigon Co.op i Big C.

Borba protiv plastike koja zagađuje okoliš uselila se u trgovine zahvaljujući direktivama Europske unije i svi znamo da kada kupujemo vrećicu, platit ćemo za taj svoj postupak i određeni iznos ‘kazne’. Lider je nedavno pisao o problemu plastike.

No, nije samo Europa ušla u borbu protiv plastike. Inicijativa zamatanja namirnica s odjela voća i povrća u listove banane pokrenuta je na Tajlandu, a s oduševljenjem su je prihvatile i trgovine u Vijetnamu.

Rimping supermarket u tajlanskom gradu Chiangmai izazvao je na Facebooku ovacije za svoje eko-friendly pakiranje. Nije trebalo puno da nov način pakiranja prihvate i vijetnamski trfovački lanci Lotte Mart, Saigon Co.op i Big C.

Nov način pakiranja još je u testnoj fazi, ali ako se pokaže dobrim, cijela nacija uskoro bi mogla kupovati proizvode omotane listom banane, piše Next Shark.

Osim voća i povrća, uskoro bi se u listu banane moglo prodavati i svježe meso.

Kupci pozdravljaju trud.

– Kada sam vidjela povrće zamotano u prekrasan list banane, bila sam spremna kupiti veće količine. Smatram da će ova inicijativa probuditi svijest građana o potrebi da zaštitimo okoliš – kazala je jedna klijentica Lotte Marta.

Vijetnam je četvrti na listi zemalja koje u ocean bacaju najveće količine plastike, tako da su ovakvi napori od velike važnosti.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Prijavi se ovdje