Strana piva dominiraju u premium klasi

Tri domaće pivovare u top 10 listi u BiH

Agrovijesti
Pivo Fotografija: Thinkstock
Dok domaći i regionalni brendovi zauzimaju najviše prodaje piva u ekonomskom i srednjecjenovnom razredu, dok u premium segmentu dominiraju međunarodni brendovi. Tuborg, Heineken i Bavaria vode prodaju premium piva, potvrđujući dominantan udjel u prodaji.

Iako su tri domaća brenda svrstana u prvih pet, na tržištu piva Bosne i Hercegovine dominiraju brendovi stranih pivovara, pokazuje analiza Euromonitora, izvještava Indikator.ba.

- Međunarodne pivovare koriste jake portfelje regionalno prepoznatljivih brendova kako bi nadmašili domaće proizvođače piva u Bosni i Hercegovini. Iako su tri domaća brenda svrstana u prvih pet u pivu: Nektar Banjalučke pivovare, Sarajevsko Sarajevske pivovare i Tuzlansko Pivovare Tuzla, to su jedini domaći brendovi u top 10, u kojima još uvek dominiraju regionalni brendovi, u pravilu u vlasništvu veliki međunarodni kompanija, navode analitičari Euromonitora.

Dok domaći i regionalni brendovi zauzimaju najviše prodaje piva u ekonomskom i srednjecjenovnom razredu, dok u premium segmentu dominiraju međunarodni brendovi.

Tuborg, Heineken i Bavaria vode prodaju premium piva, potvrđujući dominantan udjel u prodaji.

Prisutnost privatnih robnih marki na tržištu piva u 2018. godini ostala je beznačajna sa svojim ekonomičnim i nekonvencionalnim pakiranjem PET boce, koje isključuju većinu potrošača.

Potražnja za pivom u BiH bila je uglavnom pod utjecajem kratkoročnih vremenskih trendova. Kao rezultat ove korelacije, potražnja je dostigla vrhunac tijekom vrelog ljeta 2017. godine, dok se prodaja hladila tijekom kišnog ljeta 2018. godine.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Prijavi se ovdje