Kupujmo hrvatsko

Turizam treba ovisiti o domaćim proizvodima, a ne o vremenskoj prognozi

Agrovijesti
Fotografija:
U sklopu 2. sajma „Hrvatski proizvod za hrvatski turizam“ potpisan je i poslovni sporazum o isporuci voća i povrća između lanca hotela Maistra te tvrtki Velpro i Agrofructus Grupe

Prihodi od turizma kreću se na razini od oko 8 milijardi eura. Kada bi u toj brojci udio hrvatskih proizvoda bio samo 5% veći, naše gospodarstvo bilo bi bogatije za 400 milijuna eura. To je realno i to mora biti naš cilj“, kazao je predsjednik Hrvatske gospodarske komore Luka Burilović u Poreču otvarajući 2. sajam „Hrvatski proizvod za hrvatski turizam“.

Burilović je male proizvođače pozvao na udruživanje, dok je ključnim osobama turističkog sektora poručio da svoj doprinos ukupnom gospodarstvu mogu dati korištenjem većeg broja domaćih proizvoda i usluga te da turističku ponudu obogate tradicijom i kvalitetom iz svih krajeva Hrvatske. Dodao je i da za naše gospodarstvo nije dobro to što se turizam kao najvažniji sektor, ako gledamo omjer sudjelovanja u BDP-u, još uvelike oslanja na sunce i more. „Loše je za Hrvatsku da gospodarska slika naše zemlje ovisi zapravo o vremenskoj prognozi. Ako je sezona kišna gotovo sa sigurnošću možemo očekivat negativan gospodarski rast. To se mora promijeniti!“ kaže Burilović naglasivši da moramo povezati zelenu i plavu Hrvatsku i da je upravo akcija „Hrvatski proizvod za hrvatski turizam“ jedan od modela da ta 20 godina stara floskula postane stvarnost.

Spajanje zelene i plave Hrvatske strateško opredjeljenje

Ministar turizma Anton Kliman kazao je da bi spajanje zelene i plave Hrvatske trebalo biti strateško opredjeljenje, jer imamo kvalitetne proizvode, a naš turizam trebamo koristiti kako bismo ih plasirali do europskog stola. „Preko 640 hotela u Hrvatskoj imaju kontinuiranu potražnju i potrebu za uslugama tijekom čitave godine, a mi želimo povezati zainteresirane partnere za suradnju. Vjerujem da ćemo sinergijom ljudi koji su danas ovdje biti korak naprijed da se takva suradnja i ostvari“, istaknuo je Kliman.

I ministar poduzetništva i obrta Darko Horvat smatra da je potrebna sinergija proizvođača hrvatskih proizvoda, dobavljača, hotelijera i svih ostalih turističkih djelatnika jer bez toga nema ni poslovnih uspjeha. „Pokrivenost uvoza izvozom u sjevernoj Hrvatskoj iznosi čak 234 posto, a to su stvorili gospodarstvenici. Taj pozitivan primjer trebalo bi primijeniti u cijeloj Hrvatskoj“, naglasio je Horvat.

Na akciji je potpisan i poslovni sporazum o isporuci voća i povrća između lanca hotela Maistra te tvrtki Velpro i Agrofructus Grupe. Domaći proizvođači na sajmu predstavljaju svoje proizvode i usluge kroz nekoliko tematskih područja definiranih prema potrebama hotela, ugostitelja te ostalih  pružatelja smještaja i drugih usluga u turizmu. Inače, sajam se održava pod okriljem dugogodišnje nacionalne akcije Kupujmo hrvatsko, kroz specijalizirani projekt Hrvatski proizvod za hrvatski turizam od 21. do 22. travnja.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Prijavi se ovdje