Agro regija

Tvrtka Eko Bel iz BiH osvaja tržište njemačke suhim šljivama i divljim lukom

Agrovijesti
Suhe šljive Fotografija: Pixabay
Tvrtka spada među najveće izvoznike procesuirane hrane iz Bosne i Hercegovine. Prije tri godine, kada je godina bila izuzetno rodna, izvezli su 400 tona šljive iz BiH. Naredne dvje godine izvoz je bio manji, ali se i dalje zahvaljujući ovom rezultatu nalaze u vrhu.

Dokaz da se u Bosni i Hercegovini od poljoprivrede mogu ostvariti dobri poslovni rezultati je i priča BiH tvrtke Eko Bel koja je u prvoj godini proizvodnje, postala lideri po izvozu suhog voća, prvenstveno šljive iz BiH. Izvršni direktor kompanije Almin Karamehić za poslovni portal Akta.ba kaže kako su već treću godinu jako uspješni, te kako skoro svu proizvodnju izvoze na tržište Turske, Njemačke, Francuske, Slovenije, Austrije i Srbije.

"Zadovoljni smo sa postojećim partnerima. U procesu smo rada na dva projekta koja se nalaze u završnoj fazi. Imamo potpisane predugovore sa izuzetno jakim partnerima iz Turske i Austrije. Realizacija projekata očekuje se u naredna dva mjeseca, što će osigurati stalan izvor prihoda za tvornicu i omogućiti dalji razvoj i širenja", kaže Karamehić.

U tvornici u Kozarskoj Dubici su zaposlena 23 radnika, od čega su između ostalog tri inžinjera prehrambene tehnologije, te tri agro inžinjera različitih usmjerenja i specijalizacija. Tvrtka spada među najveće izvoznike procesuirane hrane iz Bosne i Hercegovine. Prije tri godine, kada je godina bila izuzetno rodna, izvezli su 400 tona šljive iz BiH. Naredne dvje godine izvoz je bio manji, ali se i dalje zahvaljujući ovom rezultatu nalaze u vrhu.

Nakon šljive, dobre rezultate ostvaruju i u izvozu divljeg luka

"Već treću godinu imamo kvalitetnog partnera iz Njemačke koji kupuje od nas. Zadovoljan je kvalitetom i svake godine se vraća, ističe Karamehić, pojašnjavajući kako dobru suradnju imaju sa nekoliko BiH tvrtki preko kojih nabavljaju sirovinu (divlji luk). Oni obilaze sitne sakupljače šumskih plodova, vrše edukaciju o načinu prikupljanja, ambalaži i transportu divljeg luka, koji nakon prerade na kraju završi u njemačkim restoranima i stolovima.

"Od poljoprivrede se može živjeti, ali treba puno raditi, educirati  se, biti oprezan, pratiti svjetske trendove, biti prisutan na tržištu, posjećivati sajmove i konstatntno ulagati", kaže Karamehić..

Inače Eko Bel za regiju i domaće tržište nudi vlastiti brend pod nazivom "Eco Delicato", a od 2014. godine njihovi proizvodi nose i oznaku regionalnog brenda "Sava Garden".

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Prijavi se ovdje