U Marinadi rade punom parom

U satu napune 12.000 staklenki voća i povrća

Agrovijesti
Proizvodnja u Marinadi Fotografija: Agrofructus Pogledajte galeriju
Jako nam je bitno da se sve svježe voće i povrće što brže preradi i u hladnjači ostane manje od 24 sata – govori čelnik AgroFructusa

Clever, K-plus, Aro, Podravka, D’Ora..., gotovo svaki kompot od višanja koji se može naći na našem tržištu, ako na staklenci piše da je proizveden u Hrvatskoj, proizveden je u slatinskoj Marinadi. Otkako je ta kompanija 2011. ušla u sastav AgroFructusa, proizvodnja i ulaganja rastu pa na pokretnim trakama šest dana u tjednu u tri smjene “juri” u jednom satu i 12.000 staklenki slatkog ili kiselog sadržaja, cikle, krastavaca, paprike, pekmeza, maslina..., koje u završnici proizvodnje, nakon što dobiju jednu od više od 600 različitih etiketa i poklopac, poput baletana s paleta ili na palete premeće moćni robot koji radnici od milja zovu Zeus.

Novi investicijski val

S obzirom na to da radi i tri posla odjednom, po smjeni je zamijenio i 20 radnika, što je i “cijena” modernizacije i dosadašnjih ulaganja većih od 60 milijuna kuna u toj tvrtki. Slijedi još jedan investicijski val od 50 milijuna kuna u gradnju automatiziranog regalnog skladišta, kapaciteta 22.000 paletnih mjesta, za što u Marinadi računaju i na sredstva iz programa ruralnog razvoja. No samo se tako moglo stati uz bok najmodernijim regionalnim proizvođačima pasteriziranog voća i povrća u regiji, objašnjava predsjednik uprave AgroFructusa Denis Matijević ističući kako godišnje prerade čak 20.000 tona voća i povrća za koje se ta tvrtka putem kooperantskih proizvodnji brine od polja do stola. Surađuju sa svim većim trgovačkim lancima, a većinu proizvodnje, više od 65% na domaćem tržištu plasiraju pod privatnim markama trgovaca, koje im garantiraju volumen, dio pod vlastitom robnom markom Dora, a dio završava na tržištima Australije, Kanade, SAD-a, Švicarske, Njemačke, Češke, Slovenije, BiH, Srbije, Libije i Izraela, koji čine približno 20% od oko 130 mil. kuna ukupnih prihoda slatinske tvornice godišnje.

– U sezoni ajvara radi se u tri smjene svih sedam dana u tjednu. Jako nam je bitno da se sve svježe što brže preradi i u hladnjači ostane manje od 24 sata – kaže Matijević i dodaje da u punoj sezoni, kada uz 130 stalnih radi i oko 100 sezonaca, proizvedu 15 šlepera robe dnevno. Vodeći su i u HoReCa kanalu...

Samo konkurentne kulture

– Imamo sirovinu koja nam je “core” biznis i konkurentan proizvod po konkurentnoj cijeni – kaže Matijević. Oko 70% sirovine domaća je proizvodnja. No žalosti što je ona u RH u silaznoj putanji.

Matijević smatra kako ne moramo težiti cilju da u svemu budemo samodostatni, već proizvodnji onih kultura koje su konkurentne i s kojima se mogu ostvariti najbolji rezultati i prihodi te suvisloj poljoprivrednoj strategiji koja će otvarati nova radna mjesta i Slavonce zadržati na zemlji. •

Brojke:

20.000 tona voća i povrća godišnje preradi Marinada,

asortiman je podijeljen na slatki, kiseli i HoReCa program, a imaju i halal i košer sustave kvalitete

70% sirovine domaće je, za što se brine 2100 kooperanata

 

 

 

 

 

  • Avatar
    mariepaullettebourbon 24. Ožujak 2017. u 08:55 Pozdrav, Želite li pokrenuti vlastiti posao? Trebate li financijska sredstva za napraviti druge stvari za vrijeme ovog blagdana? Nudimo kredite od 2000 eura do 900.000 eura uz godišnju kamatnu stopu od 3% povratni od 1 do 30 godina. Nudimo investicijski kredit od 2.000.000 eura na 500.000.000 eura uz godišnju kamatnu stopu od 3% povratni od 1 do 10 godina. Obvezni lice sastanak u lice. Ako ste zainteresirani, obratite ovu e-mail adresu: mariepaullettebourbon@gmail.com
Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Prijavi se ovdje