Bilo da proizvodite svježe voće, voćne sokove, likere, marmelade, džemove, sušeno ili kandirano voće, kozmetiku koja se dijelom sastoji od voća ili pak imate potpuno drugačiji inovativni proizvod – prijavite se!
Događanje će biti koncipirano na privlačenje potencijalnih kupaca voća i voćnih prerađevina za sve Vas koji se prijavite za sudjelovanje.
Promocija proizvođača i njihovih proizvoda odvijat će se putem 12 promotivnih digitalnih kanala (web-stranica i društvenih mreža) s dosegom do 130 000 posjetitelja mjesečno.
Vaši će proizvodi pronaći put do brojnih potencijalnih kupaca putem priča o Vama koje će biti napisane i objavljene, putem videozapisa, fotografija i tekstualnih objava na društvenim mrežama.
S obzirom na visoku posjećenost prethodnog događanja Tjedan pčelara koji se održao od 1. – 10. lipnja, preporuča se što ranija predbilježba kako biste dosegnuli što veću publiku i kako bi Vam se omogućilo oglašavanje na maksimalnom broju promotivih kanala.
Više o Tjednu voćara možete saznati putem linka https://www.rural-direct.com/tjedan-vocara/.