Poslovanje

Unilever s većim prihodima u prvom kvartalu uz značajnu podršku tržišta u nastajanju

Agrovijesti
Unilver Fotografija: Philippe Wojazer/REUTERS/PIXSELL
U prvom su tromjesečju Unileverovi prihodi koji isključuju akvizicije, prodaju dijelova poslovanja i fluktuacije valutnih tečajeva tako uvećani za 3,1 posto. Analitičari su očekivali rast za 2,8 posto.

Britansko-nizozemski proizvođač robe široke potrošnje Unilever u četvrtak je izvijestio o većim organskim prihodima u prvom tromjesečju, što pripisuje višim cijenama i većem obujmu prodaje te snažnom poslovanju na tržištima u nastajanju.

U prvom su tromjesečju Unileverovi prihodi koji isključuju akvizicije, prodaju dijelova poslovanja i fluktuacije valutnih tečajeva tako uvećani za 3,1 posto. Analitičari su očekivali rast za 2,8 posto.

Rast prihoda bio je uravnotežen, uz udio cijena od 1,9 postotnih bodova, te udio obujma prodaje od 1,2 postotna boda.

Glavni financijski direktor Graeme Pitkethly Reutersu je rekao da je veći dio poskupljenja zabilježen na tržištima u nastajanju gdje je često jednostavnije zadržati razinu obujma prodaje unatoč povećanju cijena.

Unileverovi ukupni prihodi smanjeni su pak za 1,6 posto, na 12,4 milijarde eura, zbog prodaje dijela poslovanja s namazima

Iz Unilevera su potvrdili procjene o organskom rastu u ovoj godini u rasponu od tri do pet posto, ali bliže donjoj granici.

Nakon prvog kvartala s novim izvršnim direktorom Alanom Jopeom, Unilever je također potvrdio zacrtanu operativnu maržu za 2020. u visini 20 posto, koju je postavio njegov prethodnik Paul Polman nakon što je 2017. odbačena 143 milijardi dolara 'teška' ponuda Kraft Heinza za preuzimanje toga diva u segmentu roba široke potrošnje.

U 2018. Unileverova operativna marža iznosila je 18,4 posto.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Prijavi se ovdje