Uskoro kreće Eatsy Bitsy, najveća i najpametnija hrvatska aplikacija za rezervaciju restorana

Agrovijesti
Obrok, ručak, večera, gastronomija Fotografija: Pixabay
Aplikacija izlazi na hrvatskom i engleskom jeziku te će obuhvatiti sve veće hrvatske turističke gradove krenuvši od Zagreba.

U Hrvatsku napokon stiže domaći Open Table, koji je najvažniji alat u rezerviranju restorana doslovno u cijelom svijetu, piše Plava kamenica. Grupa mladih dubrovačkih poduzetnika odlučila je napraviti aplikaciju Eatsy Bitsy, koja omogućuje i pojedine usluge koje nisu u Open Tableovoj ponudi.

Eatsy Bitsy je besplatna mobilna aplikacija putem koje gost može pregledati restorane u zoni koja ga zanima, rezervirati stol u restoranu, odabrati unaprijed što će jesti, čak i platiti jednim klikom. U razvoju aplikacije, objasnio nam je vlasnik Vedran Miović, rješenja su temeljili na ciljanim korisnicima s najvećim potrebama, turistima koji se u hrvatskim gradovima nađu prvi put, ne znaju što da očekuju i kako da pronađu najbolju ponudu za novac koji su spremni potrošiti.

Od izbora do plaćanja u par klikova

“Strani gosti nemaju vremena za dugotrajna istraživanja restoranske ponude. Oni, primjerice, žele brzo saznati gdje u Zagrebu, Splitu, Dubrovniku ili nekom drugom gradu u Hrvatskoj mogu pojesti svježu dobru ribu, ili tradicionalnu slasticu. S ovom aplikacijom informacija im dolazi u tren, direktno u mobitel. Eatsy Bitsy na jednom mjestu ekipira velik broj restorana, s podacima o ponudi, cijenama, slobodnim mjestima, komentarima gostiju i realnim ocjenama.”

Aplikacija filtrira restorane prema žanu, cjenovnom rangu i karakteristikama. Samo registrirani gost može vidjeti detalje pojedinih restorana, uključujući menije, te napraviti rezervaciju ili narudžbu. Registracija zahtijeva i podatke o kreditnoj kartici koji se spremaju u sigurnosni sistem. Osim što korisnik tako ne mora unositi podatke prilikom svakog plaćanja, oni služe za osiguranje u slučaju otkaza u zadnji čas ili nepojavljivanja gostiju na rezervaciji. Ovu praksu, uobičajenu u svijetu, Eatsy Bitsy prvi uvodi u Hrvatsku. Aplikacija ima jednostavnu instalaciju koja je besplatna i za goste i za restorane, a financira se naknadama na obavljene transakcije koje plaćaju restorani i oglasima.

Eatsy Bitsy omogućava i naručivanje dostave i take awaya u odabranim restoranima, ali jedna od najzanimljivijih opcija je obostrano ocjenjivanje. Nakon iskustava sa servisima poput TripAdvisora, Yelpa i svega što smo dosad vidjeli na Facebooku, od nepostojećih restorana ili restorana koji otvaraju profile za pisanje loših recenzija konkurenciji do sistema kojima restorani podmićuju goste da bi im na internetu davali bolje ocjene, korisničke recenzije više se ne smatraju baš pouzdanim informacijama o restoranima.

Bolja usluga za sve

“Kad smo razvijali aplikaciju dosta smo razmišljali o tome,” kaže Miović, “Autentične ocjene jedan su od jačih argumenata za stjecanje povjerenja korisnika, privlačenje novih potrošača i isticanje među konkurencijom. Zaključili smo da je obostrano ocjenjivanje najpouzdaniji način da osiguramo povjerenje u autentičnost komentara i korisnicima damo pouzdan uvid u kvalitetu usluge. Restorani i gosti mogu ocjenjivati jedni druge prema određenim kategorijama.” Taj kontrolirani sustav recenzija, ističu u Eatsy Bitsyju, jedna je od najvećih prednosti aplikacije.

“Naš je cilj omogućiti korisnicima da od izbora restorana do kraja večere stignu sa samo par klikova,” kažu u Eatsy Bitsyju, “I da vam za odlazak u restoran bude dovoljan samo mobitel.” Aplikacija izlazi na hrvatskom i engleskom jeziku te će obuhvatiti sve veće hrvatske turističke gradove krenuvši od Zagreba. Svojim poslovnim modelom, Eatsy Bitsy bi mogao donijeti dobrodošle promjene na hrvatsko restoransko tržište, poboljšavajući ne samo ugostiteljsku ponudu nego i kvalitetu turističkih usluga.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Prijavi se ovdje