Omiljeni domaći brend

Vegeta ponovno proglašena najjačim domaćim brendom u Adria regiji

Agrovijesti
Vegeta Fotografija:
Ovisno o pojedinom tržištu, BRANDpuls istraživanje u II.valu 2016.godine obuhvatilo je između 1.200 do 1.600 brandova te između 50 do 80 kategorija široke potrošnje.

Najnovije istraživanje koje je provela jedna od vodećih globalnih istraživačkih  agencija – Ipsos, iznova je potvrdilo  da je Vegeta  najjači domaći brend u Adria regiji, koja obuhvaća tržišta Hrvatske, Slovenije, BiH i Srbije.

Vegeta je svojom dugogodišnjom kontinuiranom kvalitetom proizvoda te intenzivnim promotivnim aktivnostima izgradila brend koji je široko prepoznat i korišten diljem svijeta, a u domaćoj Adria regiji sinonim je kategorije začinskih mješavina,  što u konačnici i dokazuju rezultati ovog istraživanja.

Treba istaknuti uspjeh i drugih brendova - Dolcele, Lino lade i Podravka juha - koji su unutar liste TOP50 najjačih brandova u Hrvatskoj.

Međunarodna agencija Ipsos do rezultata istraživanja došla je opsežnim ispitivanjem u koje je uključeno, ovisno o pojedinoj zemlji, 1.000 do 2.000 ispitanika u dobi od 15 do 64 godina različite dobi, obrazovanja i spola. Izračunom jedinstvenog „brand score“ indikatora koji omogućuje uspoređivanje brendova različitih kategorija proizvoda mjeri se snaga pojedinog branda na tržištu. Prilikom izračuna, u obzir se uzimaju različiti aspekti odnosa potrošača prema brendu, kako bi došli do spoznaje prepoznaju li ga dobro njegovi potrošači i koriste li ga. Ovisno o pojedinom tržištu, BRANDpuls istraživanje u II.valu 2016.godine  obuhvatilo je između 1.200 do 1.600 brendova te između 50 do 80 kategorija široke potrošnje.