Povezivanje

Velpro: 100 posto povrća i 95 posto mesa preko naše veleprodaje za hrvatske hotele i restorane je iz domaće proizvodnje

Agrovijesti
VELPRO i Nacionalna udruga obiteljskih i malih hotela potpisali Ugovor o suradnji Fotografija: agrokor.hr
Potencijal turista i njihove potrošnje u Hrvatskoj iznosi 900 milijuna eura godišnje, pola kroz hotele i restorane, od čega se četvrtina tog prometa ostvaruje s Velprom. Hoteli i restorani godišnje troše 450 milijuna eura roba na hrvatskom tržištu, a Velpro u tom iznosu sudjeluje s milijardu kuna

Velpro-Centar d.o.o. je s Nacionalnom udrugom obiteljskih i malih hotela, u hotelu As na Zelengaju danas sklopio Ugovor o suradnji, koji su potpisali Dražen Kocijan, predsjednik Uprave Velpro-Centra i Šime Klarić, predsjednik Nacionalne udruge obiteljskih i malih hotela. Ovaj ugovor će omogućiti još kvalitetniju međusobnu suradnju i konkurentnije uvjete poslovanja obiteljskih i malih hotela.

Dražen Kocijan, predsjednik Uprave Velpro-Centra izjavio je kako se Velpro može pohvaliti dugogodišnjom uspješnom suradnjom s hotelijerima i cjelokupnim HoReCa segmentom. VELPRO je najveći partner za opskrbljivanje velikih hrvatskih hotelskih lanaca.

"Velpro kao najveći veletrgovac posvećuje značajnu pažnju hotelima, restoranima i HoReCa segmentu", kazao je Kocijan navodeći kako od 4 milijarde kuna prometa koji ostvaruje, milijardu kuna plasira u hotele, restorane i HoReCa segment. Dodao je i kako potencijal turista i njihove potrošnje u Hrvatskoj iznosi 900 milijuna eura godišnje, a pola kroz hotele i restorane, od čega se četvrtina tog prometa ostvaruje s Velprom. Dodao je kako kako hoteli i restorani godišnje troše 450 milijuna eura roba na hrvatskom tržištu, a Velpro u tom iznosu sudjeluje s milijardu kuna.

Većina hrane iz domaće proizvodnje

Na pitanje koliko od ukupnog asortimana koji Velpro plasira u hotele i restorane je hrvatskih proizvoda, Kocijan je odgovorio da je u segmentu mesa čak 95 posto iz domaće proizvodnje, isto tako 90 posto ribe, a vina negdje između 80 i 90 posto, dok je povrće gotovo 100 posto iz domaćeg uzgoja.  

VELPRO i Nacionalna udruga obiteljskih i malih hotela potpisali Ugovor o suradnji

Potpisivanjem Ugovora o suradnji s Nacionalnom udrugom malih obiteljskih hotela, Velpro želi dodatno unaprijediti dosadašnju uspješnu suradnju i  u segmentu malih obiteljskih hotela, gdje je VELPRO već u prvom kvartalu ove poslovne godine zabilježio 15% porast prodaje. Najavili su i novu poslovnu politiku temeljem koje će od početka svibnja doći do sniženja cijena u VELPRO centrima od 3-5% zavisno o kategoriji asortimana kojim će se partnerima dodatno osigurati najpovoljnije i najkonkurentnije cijene na veleprodajnom tržištu.

"Pri tome smo u asortiman uveli i potpuno nove asortimane namjenjene isključivo hotelima i restoranima poput ribe, specijalnih obrada premium mesa", rekao je Kocijan. 

„U cilju osiguravanja boljih uvjeta nabave svojim članovima, Udruga je potpisala partnerski ugovor s tvrtkom Velpro koji će također pomoći i promociji i edukaciji članova. Suradnja ova dva nacionalna lanca, hotelskog i trgovačkog, zasigurno će doprinijeti snažnijem plasmanu kvalitetnih hrvatskih proizvoda kroz naše hotele“, izjavio je Šime Klarić, predsjednik Udruge obiteljskih i malih hotela. Cijeneći domaći „know-how“ i podržavajući razvoj lokalnih usluga u hotelijerstvu, Velpro je već dugi niz godina partner hrvatskih hotela, a ovaj Ugovor još je jedan korak unaprijed. 

Velpro-Centar posluje u 24 veleprodajna centra u Hrvatskoj, zapošljava više od 1.300 djelatnika, s 250 vozila osiguravaju logističku potporu svim partnerima, a više od 800 artikala vlastitih trgovačkih marki namijenjeni su specifičnim potrebama u HoReCa segmentu. Nacionalna udruga OMH okuplja više od 250 članova.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Prijavi se ovdje