NAKON DESET GODINA

Vinarija Trdenić predstavila dizajn novih etiketa

Agrovijesti
Vinarija Trdenić Fotografija: Silvija Munda, G.E.T. Report
˝T na etiketi oznaka je za tradition and trend, odnosno opisuje naša moderna,a opet tradicionalna vina˝, pojasnio je Tomislav Trdenić.

Vinarija Trdenić iz Popovače predstavila je u petak dizajn novih etiketa koje su djelo mladog dizajnera Marina Šubašića. Trdenići obrađuju 15 hektara vinograda u kojima imaju strojnu berbu, godišnje proizvedu 100.000 litara vina i rade devet sorti vina.

Kako objašnjava Tomislav Trdenić budući da je porasla kvaliteta vina, nakon deset godina morali su promijeniti i etike za određene sorte vina. ˝T na etiketi oznaka je za tradition and trend, odnosno opisuje naša moderna,a opet tradicionalna vina˝, pojasnio je Trdenić.

Vinarija Trdenić
Predstavljen je i pjenušac vinarije Trdenić koji će uskoro biti na tržištu, a riječ je o kupaži bijelog pinota, graševine i škrleta, graševina i dva škrleta iz berbe 2016. Sommelier Tomo Jakopović, istaknuo je kako škrlet ima problema s pozicioniranjem na tržištu, što je prava šteta jer je autohtona sorta i gospodarski najvažnija sorta vina Sisačko-moslavačke županije.

Vinarija Trdenić
˝Prije desetak godina mu je nedostajalo kvalitete i tada se nije pozicioniralo na tržištu, ali to vino ima perspektivu, lagano je, svježe i nenametljivo. Uz to, velik je i prijatelj hrane.  Da biste danas zadovoljili potrebe tržišta potrebna je kvaliteta, kontinuitet i količina, a Trdenići već godinama izbacuju na tržište škrlet kakav je potreban˝, ističe Jakopović.

Iako ga nazivaju ljetnim vinom jer je lagano, Jakopović ističe kako se selekcijom najboljeg grožđa uz zahtjevan proces vinifikacije od škrleta može dobiti i ozbiljna struktura vina. Sisačko-moslavačka županija je svjesna potencijala ovog vina koje je prva autohtona sorta Moslavine te je uložila u klonsku selekciju škrleta koja je rezultirala s tri bezvirusna klona. 

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Prijavi se ovdje