U Berlinu započeo sajam Fruit Logistica

Više od 3000 izlagača: Prosječno njemačko kućanstvo kupilo je 160,4 kg svježeg voća i povrća u 2016.

Agrovijesti
Habitus na sajmu u Berlinu Fotografija:
Jedan od brojnih posjetitelja sajma je i tvrtka Habitus sa sjedištem u Čapljini čija je temeljna djelatnost uvoz, veleprodaja i maloprodaja poljoprivrednih proizvoda za široku potrošnju.

U svojoj jubilarnoj godini, jedan od vodećih događaja za globalnu industriju svježeg voća i povrća Fruit Logistica 2017., čija je zemlja partner ove godine Njemačka, privukao je u Berlin više od 3000 izlagača iz 86 zemalja. Sajam je počeo jučer te će trajati do 10. veljače 2017. godine. Posljednjeg dana sajma dodijelit će se FRUIT LOGISTICA Innovation Award, nagrada za inovaciju u sektoru svježeg voća i povrća sektoru. Deset kandidata odabrani su od strane stručnog žirija.

Jedan od brojnih posjetitelja ovog sajma je i tvrtka Habitus  sa sjedištem u Čapljini čija je temeljna djelatnost uvoz, veleprodaja i maloprodaja poljoprivrednih proizvoda za široku potrošnju. Od svog osnutka do danas pozicionirali su se kao jedan od vodećih uzgajivača i distributera sjemena u regiji te zapošljavaju dvije stotine radnika. S obzirom na to da su orijentirani na izvoz, česti su gosti različitih poljoprivrednih sajmova na kojima nastoje proširiti svoju ponudu ili pak sklopiti nove poslove što je danas jedan od ključnih koraka prema uspjehu.

"Ljepota našeg posla kao poljoprivrednika je raznolikost u kulturama naroda, načinu proizvodnje, pakiranja i prezentiranju proizvoda. Ovdje na jednom mjestu mi kao posjetitelji, ali i kao izlagači imamo mogućnost sklapanja novih poslova, ali i novih prijatelja. Na Fruit Logistici sam, primjerice, upoznala ženu iz Kenije koja se uzgojem i izvozom avokada bavi već 15 godina. Sajmovi poput ovoga korisni su jer daju priliku da se upoznamo s nekim i poprilično egzotičnim vrstama povrća i voća, da malo izađemo iz vlastitih okvira", kaže Zorana Šimović, zamjenice direktora Habitusa.

Fruit Logistica
Networking je ključan na sajmovima poput Fruit Logistice

Svjetska proizvodnja

Prema najnovijim podacima koje je objavila Agrarmarkt Informations-Gesellschaft mbh (AMI), oko 1,23 milijarde tona povrća i oko 800 milijuna tona voća su proizvedeni u svijetu u 2016. Gotovo 10 % svjetske proizvodnje voća i gotovo 4% svjetske proizvodnje povrća je prodano kroz prekograničnu trgovinu. Berba voća u EU u 2016. dosegla je 38,2 milijuna tona, 3% manje nego u prethodnoj godini. Očekuje se da će berba povrća u EU u 2016 doseći otprilike 63,5 milijuna tona, što predstavlja blagi porast od 1% u odnosu na prethodnu godinu.

Habitus u Berlinu
Ponuda na sajmu Fruit Logistica 

Njemačka je najveće europsko tržište voća i povrća, a njemačka kućanstva troše velike svote na povrće i voće. Prosječno njemačko kućanstvo kupilo je 160,4 kilograma svježeg voća i povrća u 2016. godini (88,7 kg svježeg voća, 71,7 kg svježeg povrća), dok su najpopularnije voće vrste u Njemačkoj su jabuke, banane i naranče, najpopularnije vrste povrća su rajčica, mrkva i luk. Kućanstva kupuju voće i  ili povrće u prosjeku 86 puta godišnje.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Prijavi se ovdje