Studija

Više od polovice američkih kućanstava kupuje svježe gljive

Agrovijesti
Gljive Fotografija: Pixabay
Nova studija američkog Gljivarskog vijeća pokazala je da je više od polovice američkih kućanstava kupilo gljive prošle godine, dok su njih 80 posto ponovni kupci što znači da su kupili proizvod više od jednog puta u 2015. godini

Studija Fresh Mushroom Fast Facts daje ključne podatke o ponašanjima potrošača pri kupovini koji podižu rast prodaje svježih gljiva. „Visoka razina kupaca koji se vraćaju je uzbudljiva vijest za ovu kategoriju“, kaže predsjednik Vijeća Bart Minor. „Ljubitelji gljiva više prihvaćaju nove sorte i nove načine korištenja gljiva, kao što je Blend.“

Blend inicijativa je stvorena od strane Vijeća kako bi se potaklo šefove, potrošači, ugostitelje i trgovce na pronalaženje novih načina korištenja gljiva, uvodeći jednostavne tehnike finog rezanja povrća za korištenje u tradicionalnim receptima.

Studija pokazuje kako prosječni kupac kupi svježe gljive prosječno šest puta na godinu kupi gljive na koje potroši 2,69 dolara po kupovini, što godišnje iznosi 15,78 dolara. „Ako možemo utjecati na kupce gljiva da potroše jedan dolar više godišnje na gljive, to bi dovelo do povećanja od 66 milijuna dolara godišnje u njihovoj prodaji“, kaže Minor u priopćenju. „Uzbuđeni smo što mogućnosti rasta Blend inicijative znače za industriju.“

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Prijavi se ovdje