Kompanije u regiji

Vispak u 2016. ostvario prodaju od 46 milijuna KM, promovirao novu kokošiju juhu

Agrovijesti
Vispak iz Visokog Fotografija: Agrobiz
U Visokom je organizirana konferencija za medije na kojoj su izneseni preliminarni podaci o poslovanju ove kompanije u 2016. godini, i najavljen plasman nove kokošije juhe.

Godina na izmaku 2016. godina za kompaniju Vispak je bila uspješna, a Zlatna džezva, jedan od najznačajniji BiH brandova, u kategoriji lojanosti kupaca je zauzela prvo mjesto na tržištu BiH. Osmi toga kompanija Vispak je svoju stratešku kompetentnost u bosanskoj kuhinji usmjerila na razvoj kategorije juha, a nedavno su otvorili vrata novoj kategoriji, instant juhe sa brandom Tako Lako, naveli su iz Vispaka.

„Ponosni smo na uspjeh Vispaka. AS GROUP je akvizirala ovu kompaniju u prosincu 2010. sa tadašnjim godišnjim prihodom od oko18 milijuna KM. Šest godina kasnije očekivana realizacija Vispaka će biti 46 milijuna KM. Prednjači Zlatna džezva, a slijede je Begova čorba, Tarhana, Tajna, Laganini, i drugi brandovi. Naši planovi i strategije su ostvareni. Bili smo sigurni da će se Vispakovu komptenciju za bosansku kuhinju i bosansku kavu prepoznati kako na domaćem, tako i inozemnim tržištima“, izjavio je Adis Hasaković ispred AS GROUP.

Kokošija juha je već ovaj tjedan  plasirana na tržište. Degustacije se očekuju u velikim marketima tijekom siječnja 2017. godine.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Prijavi se ovdje