Konditorska industrija

Zadovoljniji ostvarenim izvozom nego prodajom na domaćem tržištu

Agrovijesti
Čokolada Fotografija: Pixabay
Poslovanje domaćih konditora opterećuju i visoki troškovi ključnih sirovina, poput kakaovca i šećera

U konditorskom asortimanu više gotovo i nema redovne cijene, trgovci se u privlačenju kupaca natječu kroz akcijske prodaje čiji je udjel sve veći. piše Poslovni dnevnik. Takvo postupanje za posljedicu ima deflatorni učinak i smanjenje prosječnih prodajnih cijena, a time i profitabilnosti poslovanja", komentira tržišne trendove i njihov utjecaj na poslovanje predsjednik Uprave Zvečeva Marin Pucar koji ipak, otkriva, nije nezadovoljan učinkom ostvarenim u prvom kvartalu.

Zvečevo je u razdoblju od siječanja do ožujaka 2016. zabilježilo povećanje prodaje vlastitih proizvoda kao i trgovačke robe kako na domaćem tako i na inozemnim tržištima u odnosu na isto razdoblje lani. Prihodi od prodaje konditorskih proizvoda rasli su 14 posto, a na lepezi alkoholnih pića čak 37 posto pa je prvi kvartal zaključen sa 42,8 milijuna kuna prihoda.

Rasla je i dobit, sa lanjskih 496 tisuća kuna na 1,39 milijuna kuna. "Još da je dočekati da se smire cijene sirovina, unatrag samo tri godine kakaovac je poskupio čak 50 posto, a šećer je ove godine naspram lani skuplji 15 posto," iznosi Pucar brojke koje izravno utječu na poslovanje te podsjeća i na veliki skok cijena posljednjih mjeseci kod svih orašastih plodova, također strateških sirovina u konditoraju.

Pucar je zadovoljan i razvojem suradnje s britanskim Tescom koja je također donijela povećanje volumena isporuke čokoladnih prutića.  

Više pročitajte na poslovni.hr. 

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Prijavi se ovdje