Uspjeh i šansa za male proizvođače

Zimnica iz Čačka na tržištu Amerike

Agrovijesti
Zimnica Fotografija: Thinkstock
Zahvaljujući firmi Polo koja se bavi preradom i konzerviranjem voća i povrća, stanovnici Zablaća poznati po najvećoj proizvodnji povrtarskih kultura imaju osiguran plasman

Osim krastavaca i paprike koji godinama završavaju na policama Kanade, sada će zimnica zajedno sa kupusom biti dostupna na tržištu Amerike.

Što kraće razdoblje od polja do teglice ima izuzetan značaj u preradi i konzerviranju, pa više od 200 kooperanata sa prostora zapadne Srbije opskrbljuje tvornicu kojoj je primarna proizvodnja zimnica, koja osim slatkog programa podrazumijeva i kiseli, od najprodavanijih krastavaca, paprike, miješane salate, turšije i feferona. Ipak, vrata novog tržišta po prvi put otvara kiseli kupus na tri načina, u glavicima, kao list za sarmu i ribani.

Zastupnik američke tvrtke Despot Krdžić rekao je da je cilj cjelokupnog izvoza da se mali proizvođači uključe na velika tržišta kako bi dobili šansu.„Kupus koji ide iz Vranića biti će distribuiran u Chicago, New York i okolicu, gdje ima najviše ljudi iz ovih krajeva, a čiji se ukusi nisu promijenili."

Slatki program poput džemova, marmelada, krema i slatkog upotpunjuju i čokoladirane suhe šljive koje su za sada dostupne na domaćem tržistu, dok čuveni ajvar sve više osvaja srca potrošača širom svijeta.

Vlasnik tvrtke Polo Cane Jovanović ističe da mu je drago što su trgovine u Americi i Kanadi počele držati robu iz drugih zemalja kako bi privukli kupce. „To je velika perspektiva za nas u privlačenju još potrošača“, rekao je Jovanović.

Sudeći po potražnji stranog tržista, povrtarima je budućnost u proizvodnji krastavaca i kupusa sigurna, a budućnost tržišta ogleda se u kupovini domaće robne marke.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Prijavi se ovdje