OSJEČKO BARANJSKA-ŽUPANIJA

Mjerenje online reputacije u okviru projekta Izrada Studije integralnog upravljanja kvalitetom u Osječko-baranjskoj županiji

Globalno selo
Fotografija: Wikipedia
Svim gospodarskim subjektima u sektoru turizma na području Osječko-baranjske županije omogućeno je besplatno sudjelovanje u projektu koji za cilj ima povećanje kvalitete turističke destinacije.

Osječko-baranjska županija u suradnji s tvrtkom MICRO projekt d.o.o. iz Splita, pristupila je izradi Studije integralnog upravljanja kvalitetom na području Osječko-baranjske županije. Studija je sufinancirana sredstvima Ministarstva turizma, sukladno Programu razvoja javne turističke infrastrukture u 2019. godini.

Korisničke recenzije postaju kriterij za odabir

Online recenzije korisnika postaju sve važniji čimbenik prilikom donošenja odluka o odabiru destinacije ili konkretnog objekta. Rezultati istraživanja TOMAS ljeto 2017. pokazuju da je internet najvažniji izvor informacija za turiste koji borave u Hrvatskoj. Važnost interneta kao izvora informiranja izrazito raste (44 % u 2017. u odnosu na 30 % u 2014.) i po prvi put je u 2017. postao glavni izvor informacija. Prema ovom istraživanju i društveni mediji postaju dominantan izvor informacija turistima u Hrvatskoj, a važnost im raste s 39 % u 2014. godini na 67 % u 2017. godini.

Turisti se u 67 % slučajeva informiraju putem društvenih medija kao što su Facebook ili TripAdvisor, zatim putem booking.com i sličnih platformi. Vrlo visoki postotak gostiju (45.5 %) informira se na mrežnim mjestima turističkih zajednica, a oko 44.4 % na mrežnim mjestima smještajnih objekata.

Za odabir lokacije za odmor bitni su osobna preporuka i dojam o odredištu. Online reputaciju u svijetu mjere turistička odredišta poput Tunisa, Grčke, Škotske, Andore i Malte, određene destinacije u Hrvatskoj, a od sada i Osječko-baranjska županija.

Mjerenje online reputacije Osječko-baranjske županije je na svom vrhuncu

Kako bi se identificirale posebnosti Osječko-baranjske županije i resursna osnova za razvoj konkurentne turističke ponude, upravo je završena prva faza izrade Studije. Uvršteni su stavovi stanovnika i gospodarskih subjekata o trenutačnom stanju i prilikama u turizmu u Županiji.

U tijeku je provedba druge faze izrade Studije koja se sastoji od mjerenja online reputacije i situacije zatečene na terenu. Po završetku ove faze svi sudionici istraživanja dobit će uvid u svoju online reputaciju i načine njenog poboljšavanja. Sveukupna ocjena, komentari i načini poboljšavanja usluge neće biti javni, već će svaki gospodarski subjekt o njoj biti osobno informiran. Na taj će se način voditi računa o zaštiti podataka i individualnom poboljšavanju turističkih usluga.

Kako sudjelovati u mjerenju online reputacije

Svi zainteresirani gospodarski subjekti koji djeluju u sektoru turizma na području Osječko-baranjske županije, mogu se uključiti u proces mjerenja online reputacije i analize početnog stanja poslovanja i marketinga.

Sudjelovati mogu svi pružatelji usluga u turizmu: hoteli, moteli, hosteli, kampovi, privatni smještaji, restorani, kušaonice, vinoteke i ostali ugostiteljski objekti, turističke agencije, atrakcije, suvenirnice, obiteljska poljoprivredna gospodarstva, seoska gospodarstva, wellness centri, turističke manifestacije, biciklističke staze, igrališta, parking i dr.

Prijavu za sudjelovanje u projektu pošaljite na e-mail: diana.ravlic@ultimativa.com . Nakon što se prijave zaprime, svim prijaviteljima omogućit će se pristup personaliziranoj analizi online reputacije, a komunikacija s prijaviteljima odvijati će se po načelu jedan na jedan.

Tekst i uvjeti Javnog poziva dostupni su na službenim mrežnim stranicama Osječko-baranjske županije na sljedećoj poveznici – http://www.obz.hr/hr/index.php/component/k2/item/1538-online-mjerenje-reputacije-i-analiza-poslovanja-i-marketinga-gospodarskih-subjekata-u-sektoru-turizma, a sve informacije vezane za izradu Studije integralnog upravljanja kvalitetom u destinaciji Osječko-baranjske županije možete pratiti na mrežnim stranicama Osječko-baranjske županije.