NEOČEKIVANI USPJEH

Za pčelaricu iz Vinkovaca doznalo 8.422 ljudi u samo tri dana

OPG tjedna
Fotografija:
Pčelarica Rahela Grgić iz Vinkovaca je putem inicijative Rural Direct u samo nekoliko dana postala popularna na deset medijskih digitalnih kanala, a njen snimak je samo na Facebooku pogledan preko 8.000 puta i podijeljen 50 puta

Ako planirate kako svoju proizvodnju podići na viši nivo, vjerojatno ste puno puta pomislili na neku vrstu oglašavanja i to najčešće na plaćene oglase putem Googla ili Facebooka. Tako to drugi rade pa zašto ne bih i ja?!

Istina je da plaćeni oglasi donose dio zarade, ali u njih se treba uložiti novac i usmjeriti ih ciljanoj publici. Digitalne marketinške agencije takvu uslugu znaju pozamašno naplatiti. Dodatna činjenica kod plaćenih oglasa je ta što ljudi često imaju averziju i dozu skeptičnosti prema sadržaju koji im se iznenadno servira. Više vole sami istraživati i otkrivati informacije na provjerenim medijskim kanalima.

Medijski kanali za proizvođače i kupce „domaće spize“

U posljednjih nekoliko mjeseci među populacijom koja se bavi poljoprivrednom proizvodnjom i uzgojem hrane sve su posjećenije web-stranice koje ulijevaju povjerenje i koje nisu ispolitizirane. Dokaz tome su brojni komentari koje su ostavili zadovoljni proizvođači, ali i korisnici poljoprivrednih proizvoda.

Otkuda ovaj novi val korištenja medijskih kanala? 

Pojedini portali imaju više stotina tisuća posjetitelja, a brojka iz dana u dan raste. Razlog tome je stvaranje povjerenja putem dvosmjerne komunikacije. Osim toga proizvođačima se osigurao jednostavan pristup informacijama putem mobilnih telefona i društvenih mreža. Poseban boom nastao je u razdoblju koronakrize kada je limitirana sloboda kretanja. Ljudi su se počeli više angažirati putem Facebooka i Instagrama. Oni su svojim prijateljima preporučivali web-stranice s najažurnijom komunikacijom i konkretnim rješenjima koja su bila potpuno besplatna. Prijatelji su zatim preporučivali te stranice svojim prijateljima i tako se ovaj trend proširio.

Priča o pčelarici

Pčelarica Rahela Grgić iz Vinkovaca prije nekoliko dana saznala je preko školskog kolege za inicijativu Rural Direct. Iz kurioziteta se uključila u nju putem Facebook grupe koja je posvećena suvremenim promjenama u poljoprivrednoj i prehrambenoj proizvodnji. 
U trenutku kada je poslala videozapis svoga OPG-a postala je popularna na deset medijskih digitalnih kanala, a njen snimak je samo na Facebooku pogledan preko 8.000 puta i podijeljen 50 puta. 

Reakcija Rahele bila je izuzetno pozitivna što je sama potvrdila svojim komentarom. 

„Priključila sam se inicijativi Rural Directa na prijedlog kolege, svidjela mi se inicijativa koju su pokrenuli, lijepo je znati da netko misli na nas male proizvođače koji se svaki dan trudimo da za vas proizvedemo što bolji i kvalitetniji proizvod koji ćete si staviti na stol, radimo po svim vremenskim uvjetima, čak i sada, dok velika većina vas ostaje doma, naš posao nikada ne staje, mi nemamo slobodnih dana i zbilja ulažemo veliki trud u svoj posao. Zato nam puno znače ovakve inicijative jer nam je svaka reklama i promocija puno znači kako bi svoj trud pretvorili u egzistenciju svojih obitelji.

Snimila sam video na jedan hladni, snježni dan, između svakodnevnih obaveza i nisam očekivala da će biti posebno zapažen. Tek navečer sam shvatila da je pregledan nekoliko tisuća puta... Nedugo zatim su stigle i neke narudžbe, a i pohvale od ljudi koji su se oduševili našom pričom.

Ovakve inicijative su u današnje vrijeme prijeko potrebne, prošla su vremena kada se roba prodavala isključivo na tržnicama i kućnom pragu. Želimo li od svog truda i rada zbilja živjeti i prehraniti svoje obitelji, moramo biti aktivni putem svih kanala koji se danas nude kako bi pronašli kupca", kaže Rahela Grgić, čiji video možete pogledati ovdje.
 
Rural Direct

Činjenica zašto je Rural Direct postao jedan od najtraženijih kanala za oglašavanje krije se u jednostavnosti komunikacije, ležernom pristupu i povezanošću s drugim medijskim kanalima koji se bave istom problematikom. To su prvenstveno Rural Tube – kanal za promociju videozapisa proizvođača, Agrobiz i Projekt Krš koji je pokrenuo 1. međunarodnu konferenciju o kršu. I za kraj može se slobodno dodati: „Nitko ne bi smio biti otok, sasvim sam za sebe“  jer samo u zajedništvu nastaju značajne promjene za pojedinca i za društvo u cjelini.